Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی پس از شکست نماینده قزاقستان در دیدار رده‌بندی و در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این تورنمنت را با پیروزی به پایان برسانیم. مجموعه شهداب و تمامی کادر و بازیکنان آن زحمات بسیاری کشیدند. دیروز باخت شهداب یک اتفاق بود و امروز هم مصمم بودیم که قزاقستان را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که روز گذشته تاراز توانسته بود فشار خوبی به تیم پیکان وارد کند، عنوان کرد:  مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و در دریافت و حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم و تاراز را شکست دادیم. شهداب به غیر از رقابت دیروز، مسابقه به مسابقه در این رقابت‌ها بهتر و هماهنگ‌تر عمل کرد.

مهدوی با تاکید بر این که دوست داشتند امروز در فینال مقابل پیکان بازی کنند، گفت: شاید قسمت نبوده که به فینال برسیم. به هر حال توانستیم مقام سومی را به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران تیم و مردم یزد تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعات مطرح شده درباره اختلافات در باشگاه شهداب اظهار کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که شهداب ببازد بعد از نیم فصل سال گذشته تنها یک باخت داشتیم و خیلی ها از باخت روز گذشته شهداب برابر سانتوری خوشحال شدند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان عالی است و موضوعی وجود ندارد. نمی دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید؟ به نظرم ما زیاد برده بودیم و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی مهدوی شهداب یزد والیبال باشگاه های آسیا خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا