Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:34:17 GMT

شاهکار یزدی‌ها در جریان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۴۹۰

شاهکار یزدی‌ها در جریان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا!

مسئولان تیم والیبال شهداب یزد در جریان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با یک سرمربی جدید قرارداد امضا کردند.

به گزارش مشرق، تیم والیبال شهداب یزد به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده کرد و در نهایت توانست عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی‌ها برای تقویت تیم خود با پرین، دونووان و سیمون هم قرارداد امضا کردند تا بتوانند نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشند.

نکته عجیبی که وجود دارد این است که درحالی که این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشت، مسئولان یزدی‌ برای فصل جدید با یک مربی جدید وارد مذاکره شده‌ و با وی به توافق نهایی هم رسیدند. به این ترتیب اتمام همکاری با علیرضا طلوع‌کیان، مربی تیم ملی والیبال کشورمان در شرایطی رقم خورد که وی در نیم فصل هدایت شهداب را برعهده گرفت و توانست از میانه‌های جدول، این تیم را به قهرمانی برساند و در جام باشگاه‌های آسیا هم موفق به کسب مدال برنز شد.

گفته می‌شود توافقات نهایی هم با گزینه مدنظر یزدی‌ها به واسطه پیشنهاد برخی بازیکنان باتجربه انجام شده و شهدابی‌ها برای اعلام رسمی این خبر، تنها منتظر اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستند. به این ترتیب باید منتظر ماند تا طی روزهای آینده نام یکی از مربیان جوان که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی و لژیونر شدن را هم در کارنامه خود دارد به عنوان جانشین طلوع‌کیان و سرمربی جدید یزدی‌ها معرفی شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم والیبال شهداب یزد علیرضا طلوع کیان لیگ برتر ایران رقابت های جام باشگاه های آسیا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام باشگاه های آسیا رقابت ها یزدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد