Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@05:54:16 GMT

والیبال باشگاه‌های آسیا/ مدال برنز برای شهداب

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۵۱۴

والیبال باشگاه‌های آسیا/ مدال برنز برای شهداب

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های شهداب ایران و تاراز قزاقستان در بازی رده‌بندی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا، امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

شهدابی‌های که با شکست روز گذشته مقابل سانتوری سانت بردز ژاپن، ۲۴ ساعت بسیار سخت را پشت سر گذاشته بودند در این دیار با تمام قوا و برای کسب یک پیروزی قاطع به میدان آمدند و موفق هم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ۳ ست متوالی این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۶ بر ۲۲ برنده شدند و به مدال برنز مسابقات رسیدند.

تیم‌های پیکان ایران و سانتوری ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ امروز، برگزار کننده بازی فینال هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال شهداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهداب یزد که در بازی دیشب مقابل شهرداری ارومیه در ست اول غافلگیر شده بود و با نتیجه 25 بر 22 شکست خورد، با تدبیر محمدرضا تندروان و تعویض طلایی‌اش به بازی برگشت و پیروز میدان شد.

او در اواسط ست دوم با حایگزینی میلوش آرسنوسکی پاسور صربستانی خود به جای ایلشن داودی پور، باعث شد تا روند بازی به کلی تغییر کند.

میلوش که ضعف تیم شهرداری ارومیه را به خوبی فهمیده بود اکثر پاس های خود را به میثم صالحی و رضا رضایی داد و این دو نیز جواب اعتماد میلوش را به خوبی دادند و توپ های ارسال شده را به زیبایی تبدیل به امتیاز کردند.

میلوش آرسنوسکی که پس از مصدومیت مهدی مهدوی به این تیم آمده حالا با بازی درخشانی که دیشب از خود به نمایش گذاشت، احتمالا در بازی دوم و فردای شهداب یزد برابر شهرداری ارومیه در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد داشت تا بالاخره شهدابی ها از بازیکنان خارجی خود بهره ببرند.

دیگر خبرها

  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • سال اولین ها
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد