Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@02:19:14 GMT

طلوع کیان: پیکان شانس آورد که شهداب به فینال نرسید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۵۸۰

طلوع کیان می گوید مدال برنز باشگاه‌های آسیا که مدال ارزشمندی است را به مردم یزد تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: قرار نبود بازیکن خارجی جذب کنیم اما اگر با بازیکنان ایرانی در مسابقات شرکت می‌کردیم، شاید به همین تیم قراقستان هم می‌باختیم.

به گزارش طرفداری، علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل تاراز قزاقستان و کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت:

از 6 ماه قبل که تیم را تحویل گرفتم، فقط 2 باخت داشتیم و با همین 2 باخت، قهرمان لیگ برتر و سوم آسیا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سخت بود که بعد از شکست دیروز، تیم را جمع و جور کنیم. 

سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد:

من روزی 15 ساعت کار کردم و همه اعضای تیم نیز زحمت کشیدند. کسی کم‌کاری نکرد. مدال برنز باشگاه‌های آسیا که مدال ارزشمندی است را به مردم یزد تقدیم می‌کنم. بردها و باخت‌ها،‌ متعلق به همه اعضای تیم است و همه در آن شریک هستند. خوشحالم تیم شهداب به جایی رسیده که از سومی آسیا ناراحت می‌شود. دوست داشتم مدال باارزش‌تری کسب کنیم. پیکان شانس آورد که شهداب به فینال نرسید.

طلوع‌کیان در مورد حاشیه‌های موجود در باشگاه گفت:

من آدم صادقی هستم. کشی فکر نمی‌کرد ما قهرمان لیگ شویم و همین موضوع، حواشی زیادی را به وجود آورد. ما مجبور شدیم به تورنمنت دوبی برویم و برخی ایرادها در تیم ما مشخص شد. قرار نبود بازیکن خارجی جذب کنیم ولی اگر با بازیکنان ایرانی در مسابقات شرکت می‌کردیم، شاید به همین تیم قراقستان هم می‌باختیم. 

وی تصریح کرد:

من تا پایان مسابقات باشگاه‌های آسیا با شهداب قرارداد داشتم اما تا همین لحظه با باشگاه برای ادامه کار به توافق نرسیده‌ام. شنیده‌ام که با مربیان دیگر صحبت شده و با برخی بازیکنان هم تمدید کرده‌اند که من در جریان نیستم. در مجموع، مورد خاصی نبوده و من به احترام بازیکنان تا امروز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشدم. متاسفانه در باشگاه، موازی‌کاری شد و اختلاف سلیقه به وجود آمد که باعث بی‌نظمی شد.

مربی تیم ملی در پایان گفت:

اینجا ایران است و باشگاه رئال و منچستر نیست. شاید من اشتباه کردم ولی به نظر خودم، رفتارم حرفه‌ای بود و تا آخر روز به کارم با قدرت ادامه دادم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه های آسیا طلوع کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است

بازیکن تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروژی مقابل پیکان گفت: با همدلی متحد شدیم که برنده شویم. تک تک بازیکنان زحمت کشیدند وبرنده شدیم.  

به گزارش ایسنا، تیم فولاد سیرجان  ایران سه‌شنبه شب، هفتم فروردین در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق شد با حساب سه بر دو پیکان تهران را شکست بدهد و به فینال لیگ برتر والیبال صعود کند.

این تیم در اولین دیدار فینال هم پیکان را شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه‌نهایی به فینال صعود کرد.

عارف مرادی، بازیکن فولاد پس از پیروزی مقابل پیکان وصعود به فینال گفت:واقعا بازی سنگینی بود. پیکان دو ست اول را خیلی خوب شروع کرد ما هم از ست سوم با همدلی متحد شدیم که برنده شویم. تک تک بازیکنان زحمت کشیدند و برنده شدیم.

او ادامه داد: از ابتدای لیگ که تمریناتمان را شروع کردیم هدفمان قهرمانی بود و هنوز هم این هدف را داریم. امیدوارم فصل را با قهرمانی به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید