Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:02:41 GMT

وزیر ورزش و جوانان از زمین چمن هاکی نقده بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۵۸۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی عصر جمعه در ادامه سفر به نقده به ورزشگاه هاکی چمنی ۹ دی نقده رفت و از نزدیک از این مکان ورزشی بازدید کرد و گفت: برای تکمیل و تجهیز این ورزشگاه کمک و اعتبار لازم تخصیص یابد.

رئیس هیئت هاکی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: نقده بیش از ۱۰ ملی‌پوش در سال ۱۴۰۰ در تیم‌های مختلف کشور داشته ضمن اینکه ۱۲ بازیکن از نقده به عنوان لژیونر در لیگ‌های ترکیه و اروپایی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر قاسمی کهریزه افزود: این زمین چمن در سال ۹۱ افتتاح شد و هر چند مشکلاتی داشته ولی با رسیدگی به آن نیازمند توجه و تأمین اعتبار به آن هستیم.

نقده یکی از شهرهای برتر و پیشرو در ورزش هاکی چمنی در کشور است.

کد خبر 5494868

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سجادی هاکی بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا