Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بار دیگر اسیر دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی را به عنوان دبیرکل خود و جمیل مزهر را به عنوان معاون او انتخاب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» امروز جمعه از انتخاب دبیرکل جدید و معاون آن خبر داد.

این جنبش امروز جمعه اعلام کرد که در اختتامیه هشتمین نشست ملی خود، «احمد سعدات»، اسیر فلسطینی را به عنوان دبیرکل جدید خود و «جمیل مزهر» را نیز به عنوان جانشین وی انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعدات سال 2001 بعد از آنکه نظامیان صهیونیست، «ابوعلی مصطفی»، دبیرکل سابق این جنبش را ترور کردند، به این منصب انتخاب شد. صهیونیست‌ها بارها خواستند او را ترور کنند و چند بار به زندان افتاد.

رژیم صهیونیستی سال 2006 او را بازداشت کرد و برای محاکمه به دادگاه ارجاع داد. دادگاه نظامی این رژیم او را به تحمل 30 سال حبس محکوم کرد.

پیام «احمد سعدات» اسیر فلسطینی به مناسبت روز جهانی قدس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین قطعنامه اخیر شورای امنیت را غیرالزام آور دانست.
محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش بس در غزه الزام آور نیست و در میدان عملی نمی‌شود. وی افزود: در سیاست‌های آمریکا تغییری ایجاد نشده است و اختلاف‌های واشنگتن با تل آویو، تاکتیکی است و جنجال در کابینه رژیم صهیونیستی به نفع نتانیاهو است و باعث می‌شود او به تجاوز علیه غزه ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست