Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@14:07:12 GMT

بانک توسعه تعاون حامی تولید و کارآفرینی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۶۷۳

بانک توسعه تعاون حامی تولید و کارآفرینی است

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون همواره حامی تولید و کارآفرینی است. به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمد شیخ حسینی در حاشیه سفر رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های کشور به تبریز از شرکت دانش بنیان آکپا در شهرک سرمایه گذاری خارجی بازدید کرد.

سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران این شرکت خصوصی اظهار داشت: حمایت از تولیدات اشتغال آفرین برای بانک ما یک افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموعه موفق آکپا نیز به عنوان یک برند موفق و خوشنام یکی از نمونه‌های برتر در حوزه شرکت‌های دانش بنیان است. وی تعامل دو سویه بین بانک و شرکت‌ها را زمینه ساز تحقق تحول در چرخه تولید خواند و افزود: اگر این همکاری دو سویه تقویت شود قطعا بستر حمایت از سایر حلقه‌های مرتبط با تولید نیز بیش از پیش تقویت می‌شود.

این گزارش می‌افزاید؛ سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز در این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت بسیار بالای صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی تبریز گفت: خوشبختانه مجموعه آکپا یکی از موفق‌ترین هاست و در طول این مدتی که با بانک همکاری می‌کنند همواره شاهد توسعه و رونق بیش از پیش این مجموعه بوده ایم.
وی اضافه کرد: امسال به واسطه شعار سال توجه‌ها به شرکت‌های دانش بنیان بیشتر شده است به همین دلیل باید از این فرصت جهت رونق بخشیدن به این ظرفیت‌های فوق العاده اشتغال و کارآفرینی بیش از پیش استفاده کنیم.

گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون حاکی است؛ سیروس حکیمی؛ بنیانگذار شرکت آکپا و آلاکس تولید کننده انواع پروفیل آلومینیوم آکپا، کارخانه تولید یراق ‏آلات آلاکس و کارخانه آنادایز آلومینیوم نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های این شرکت ارائه داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک توسعه تعاون توسعه تعاون بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد