Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم والیبال شهداب گفت: ما بعد از نیم فصل سال گذشته فقط دیروز را باختیم و خیلی‌ها خوشحال شدند. منتظر بودند ببازیم تا حاشیه درست کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی مهدوی، کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از سومی در جام باشگاه های آسیا در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این تورنمنت را با پیروزی تمام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کلیه مجموعه شهداب، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. شکست دیروز مقابل سانتوری یک اتفاق بود و امروز مصمم شدیم که تیم قدرتمند قزاقستان را ببریم. این تیم‌روز گذشته خیلی به پیکان فشار آورد و بازی جذاب بود اما امروز تدابیر کادر فنی را اجرا و در دریافت و حمله خوب بودیم.

او ادامه داد: به غیر از بازی دیروز، ما بازی به بازی در این تورنمنت بهتر و هماهنگ‌تر شدیم. دوست داشتیم در کنار پیکان فینال تمام ایرانی را برگزار کنیم که خیلی جذاب می‌شد اما نشد و این سومی را به مردم یزد تبریک می‌گویم.

کاپیتان تیم والیبال شهداب در پاسخ به این سوال که شایعاتی از اختلاف در تیم شهداب به گوش رسیده، گفت: خیلی‌ها منتظر باخت شهداب بودند. ما بعد از نیم فصل سال گذشته فقط دیروز را باختیم و خیلی‌ها خوشحال شدند. منتظر بودند ببازیم تا حاشیه درست کنند. همه چیز در تیم ما خیلی عالی است و هیچ موضوعی وجود ندارد. نمی‌دانم این اتفاقات و شایعات از کجا بیرون می‌آید. به نظرم ما زیاد برده بودیم و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان آرسنال بود و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند.

دیدن رفت این دو تیم که هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شده بود با نتیجه مساوی به پایان رسید و همین یک گل برای صعود شاگردان توماس توخل به مرحله بعدی کافی بود. این در حالی بود که بسیاری پیش بینی می‌کردند که آرسنال تیمی باشد که راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

نویر پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من فکر می‌کنم شب بسیار خاصی را اینجا در ورزشگاه آلیانز آرنا تجربه کردیم. جو ورزشگاه و هواداران و حمایتی که از ما کردند فوق العاده بود اما از هر چیزی مهم‌تر نظمی بود که در ارائه عملکردمان داشتیم و نقشی کلیدی را در صعود به مرحله بعدی ایفا کرد و حالا از این که موفق شدیم این کار را انجام دهیم بسیار خوشحال هستیم.

من فکر می‌کنم نکته کلیدی در نقش من در این تیم این است که بتوانم تعادل درست را پیدا کنم و ریسک زیادی انجام ندهم. ما به دنبال ارسال پاس‌های درست از دفاع به جلو بودیم تا بتوانیم تهدیدهایی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و فکر می‌کنم توانستیم به عنوان یک تیم تعادل خوبی داشته باشیم که نکته بسیار مهمی بود.»

دیگر خبرها

  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی