Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» روز جمعه در رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی الی بیت المقدس ۱۲ که در تنگ کنشت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با شائبه افکنی به دنبال تغییر فکر مردم است که حضور بسیجیان در عرصه های  مختلف می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی  کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بسیجیان باید در خانواده و جامعه با بصیرت افزایی و روشنگری برای بیان حقایق نظام تلاش کرده و اجازه ندهند دشمنان آنگونه که دلشان می‌خواهد حقایق را تحریف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ولایی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل الهی روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

سرهنگ پاسدار ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: رزمایش بیت المقدس ۱۲ با شعار "بسیج پاره تن مردم" و با حضور اقشار مختلف بسیج و در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد.

وی اهداف این رزمایش را بالابردن توان و آمادگی رزم یگان های بسیج شهرستان، آماده سازی یگان های برای انجام عملیات های واقعی امداد و نجات، هم افزایی، وحدت و انسجام بین اقشار بسیج و آحاد جامعه برشمرد.

در این رزمایش فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و اعضای شورای تامین شهرستان حضور داشتند.

مشابه این رزمایش در شایر شهرستان های استان کرمانشاه نیز برگزار شدو

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی سپاه پاسداران رزمايش کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی سپاه پاسداران رزمايش انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی سپاه پاسداران رزمايش کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • اجتماع امام حسنی‌ها یک نمایش عملیات بزرگ جهاد تبیین بود
  • جهاد پاسداران انقلاب بدون همراهی همسرانشان کامل نمی‌شود
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم