Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران تاکید کرد که حضور ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی کشور سطح رقابت‌ها را بالا برده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا استکی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از چند سال گفت: بعد از سه سال که آخرین قهرمانی کشور سال 98 در ارومیه برگزار شد، باید به خاطر برگزاری این مسابقات از حسین ثوری رئیس فدراسیون، محمود نهتانی رئیس هیئت بوکس سیستان و بلوچستان و برگزار کنندگان مسابقات از جمله آقای ادهم کرد مدیر اداره کل ورزش سیستان و بلوچستان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  درباره سطح فنی مسابقات عنوان کرد: به دلیل اینکه همه ملی‌پوشان در این رقابت‌ها حضور دارند، هر  بازی شاهد مبارزه ملی‌پوشان هستیم که همین مسئله سطح مسابقات را بالا برده است. امیدوارم تا پایان مسابقات نیز همین روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره حذف زود هنگام پوریا امیری ملی‌پوش سنگین وزن گفت: امیری  کسی است که 6 ماه پیش در قهرمانی جهان حضور داشت و 4  ماه قبل از آن هم با قهرمان دوم المپیک در دبی مبارزه خوبی اما در راند اول مبارزه خود در قهرمانی کشور یک مشت بد خورد که بازی را از دست او درآورد.

استکی خاطرنشان کرد: به بوکسور برنده که خودش اردونشین تیم ملی است، تبریک می‌گویم اما برای پوریا امیری متاسف هستم. دو سال روی امیری کار کرده‌ام تا یک بوکسور شش دانگ باشد، اما به دلیل غرور، دست کم گرفتن حریف و عدم تمرکز باخت و  هم خود و استانش را زیر سوال برد.

وی درباره نحوه انتخاب بوکسورها برای شروع اردوهای تیم‌ ملی نیز گفت: 13 نفر برتر این مسابقات را مستقیما به اردو دعوت می‌کنیم و 13 نفر دوم نیز رزرو می‌شوند چون به دلیل محدودیت کرونا جا نداریم. تیم سوم هم متشکل از پدیده‌های این مسابقات خواهند بود که در صورت نیاز با ملی‌پوشان انتخابی بزنند تا اگر لایق بودند دعوت شوند.

استکی درباره میزبانی سیستان و بلوچستان نیز گفت: واقعا راضی هستیم، هیچ چیز بی‌نقص نیست اما در این شرایط خوب برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس قهرمانی کشور ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند