Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا، در نهمین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سرود «سلام فرمانده» با اجرای ابوذر روحی و با حضور کودکان و نوجوانان دهه هشتاد و نودی‌ها و سایر بازدیدکنندگان از نمایشگاه عصر امروز برگزار شد.

این اجرا در قالب برنامه‌های کمیته فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران، قرار بود در شبستان برگزار شود، اما با توجه به استقبال و حضور جمعیت، سرود سلام فرمانده در محوطه روبروی شبستان اصلی اجرا شد و نه تنهاکودکان، بلکه بزرگسالان هم این سرود افتخارآمیز را هم‌خوانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

نویسنده در کتاب «خدای مهربانم سلام» تلاش دارد کودکِ مخاطب خود را با صفات الهی آشنا کند. این اثر روایتگر پنج داستان آموزنده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ به نقل از روابط عمومی به‌نشر، کتاب «خدای مهربانم سلام» به قلم سنا ثقفی با تصویرگری تهمینه سلیمانی به کوشش کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر به تازگی منتشر و در بازار کتاب کودک و نوجوان ایران عرضه شد.

 این کتاب روایتگر پنج داستان آموزنده درباره رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. روای قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «یا اراف مِن کل رؤف» نوشته شده است.

کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه‌نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده و شیرین بچه‌ها با خداوند به تصویر کشیده می‌شود. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چندروز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.

میرکیانی "ماجرای دشت مرموز" را کامل کرد

«خدای مهربانم سلام» از آن دست کتاب‌هایی است که والدینی که سعی دارند کودکان با مفاهیم مذهبی آشنا شوند و ارتباط و شناخت خوبی نسبت به خالق هستی پیدا کنند ، بسیار مفید و ارزشمند است و سرآغاز خوبی است تا آهسته آهسته کودک با اسامی قرآنی خداوند آشنا شود.

این اثر در 32 صفحه مصور، قطع رحلی کوتاه منتشر شده و با قیمت 60 هزار تومان در کتابفروشی‌های انتشارات به‌نشر در مشهد سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت انتشارات به‌نشر به آدرس www.behnashr.com این اثر و سایر آثار را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نامه‌هایی به خدا کتاب شد
  • بی‌نهایت علاقه به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دارم
  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور پر رنگ ایران در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد