Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:26:37 GMT

حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین چمن هاکی نقده

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۸۱۳

حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین چمن هاکی نقده

وزیر ورزش و جوانان در زمین چمن هاکی نقده حضور و از این زمین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ادامه سفر به نقده به همراه علی زنجانی نماینده نقده و اشنویه و رئیس مجمع نمایندگان استان و سجاد بیرامی سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی به ورزشگاه هاکی چمنی ۹ دی نقده رفت و از نزدیک از این مکان ورزشی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سجادی قول داد برای تکمیل و تجهیز این ورزشگاه کمک‌ و اعتبار لازم تخصیص یابد.

اکبر قاسمی کهریزه رئیس هیات هاکی آذربایجان غربی در این بازدید گفت: نقده بیش از ۱۰ ملی‌پوش در سال ۱۴۰۰ در تیم‌های مختلف کشور داشته ضمن اینکه ۱۲ بازیکن از نقده به عنوان لژیونر در لیگ‌های ترکیه و اروپابی حضور دارند.

وی افزود: این زمین چمن در سال ۹۱ افتتاح شد و هر چند مشکلاتی داشته ولی با رسیدگی به آن نیازمند توجه و تامین اعتبار به آن هستیم.

نقده یکی از شهرهای برتر و پیشرو در ورزش هاکی چمنی در کشور است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نقده هاکی سفر استانی وزیر ورزش و جوانان آذربایجان غربی سیدحمید سجادی سفر استانی آیت الله رییسی هاکی چمنی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه