Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با ریل گذاری مناسب و برنامه ریزی کارشناسی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم است اظهار داشت: اقدامات و تصمیمات دولت در اصلاح رویه های غلط و بهبود شرایط زندگی مردم، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، سید محمد حسینی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان خوی با اشاره به وجود عالمان، شعرا، مفاخر و مشاهیر بزرگ دینی، علمی و فرهنگی در خوی گفت: بزرگترین سرمایه مردم یک منطقه که می‌تواند رشد و شکوفایی پایداری را به همراه داشته باشد فراتر از ذخایر معدنی، صنعتی و کشاورزی، برخورداری از استعدادها و سرمایه های انسانی نخبه و اندیشمند است و شهرستان خوی، ظرفیت های و مفاخر زیادی در این زمینه دارد که از آن جمله در حوزه دین و مرجعیت می توان به آیت الله خویی و در حوزه ادب و عرفان به شمس تبریزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد آثار و اندیشه های بزرگان دینی و فرهنگی و ادبی به نسل جوان این دیار و همه علاقه مندان در سراسر ایران و کشورهای منطقه و جهان اسلام معرفی شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به ضرورت های انجام سفرهای استانی اظهار داشت: سفرهای استانی برای این است که روحیه جدیدی در میان مردم و مسئولان جاری شده و خون تازه ای در رگهای دستگاه‌های اداری کشور جریان یابد. در سفرهای استانی، مسئولین از نزدیک و بدون واسطه با مشکلات و کمبود های مناطق مختلف آشنا شده و در گفت وگوی حضوری با مردم می توانند تصمیمات راهگشایی را برای برطرف کردن مشکلات اتخاذ کنند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت به رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی که به ارث برده است مصمم است با انضباط مالی، بدون کسری بودجه و چاپ اسکناس بی پشتوانه، طرح ها و پروژه های نیمه تمام که در سراسر کشور از جمله خوی وجود دارد را تکمیل و در خدمت مردم قرار دهد.
حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت سیزدهم، شرایط سخت و بدهی های کلان اقتصادی را به ارث برده و هر ماه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی های گذشته پرداخت می کند اما به رغم همه مشکلات، رئیس جمهور و دولت قصد دارند بدون توجه به شرایط دوره گذشته،  با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه کاستی های گذشته را جبران کنند.
 معاون رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با طرح و برنامه و ایده مشخص مصمم است مشکلات کشور را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد و همچنان که با اهتمام جدی و پیگیری های مستمر و تماس های رئیس جمهور با سران سایر کشورها، مشکل سلامت مردم برطرف شد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز با جدیت پیگیری شود.
 حسینی گفت: دولت به هیچ عنوان به دنبال حفظ وضع به جای مانده از قبل نیست بلکه معتقدیم با ادامه آن وضع، مشکلات نیز همچنان تداوم داشته و فاصله طبقاتی بیشتر خواهد شد لذا مصمم هستیم با اقدامات اساسی و جلوگیری از رانت و فساد به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم.
 حسینی گفت: دولت تصمیم گرفته است تا به جای اختصاص ارز ترجیحی به کسانی که از آن سوء استفاده می کردند آن را مستقیماً در اختیار مصرف کننده و مردم قرار دهد و حتما با این کار مشکلات مردم و تولیدکنندگان برطرف می شود. معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان با فضاسازی‌های کاذب تلاش می‌کنند تا مردم را از اقدامات دولت ناامید کنند اما اطمینان داشته باشید که دولت در کنار مردم و به دنبال برطرف کردن دغدغه ها و نگرانی های اساسی مردم است. یارانه ای که پرداخت می شود حتماً به نفع محرومین و اقشار ضعیف و تولید کننده خواهد بود.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: بدون تردید با روحیه جهادی دولت، پیروی از منویات و رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب، همراهی مردم و همکاری و همگرایی همه نهادهای انقلابی و قوای سه گانه تمام توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و آینده درخشان از آن ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سید محمد حسینی ، اصلاح نظام یارانه‌ها ، دولت سیزدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید محمد حسینی اصلاح نظام یارانه ها دولت سیزدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسوولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 6081956 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اسرائیل در ورطه تصمیمات اشتباه
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است