Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : یکی از اقداماتی که کشورهای مستکبر در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی پیاده می کنند آن است که نظام را ناکارآم نشان دهند و هر گونه اقدام اصلاحی را که منجر به پیشرفت کشور می شود ، از طریق رسانه های خود به عنوان کاری نادرست به مردم القا می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در موضوع اصلاح ارز ترجیحی نیز دشمنان با به کار گرفتن رسانه های خود به دنبال ناکارآمدن نشان دادن نظام در رفع مشکلات و مسائل بویژه مسائل اقتصادی هستند در حالی که این اقدام گام مهمی برای شکوفایی اقتصادی و جلوگیری از فساد است .

امام جمعه ساری عنوان کرد : به همین دلیل است تمام دنیای استکبار بسیج شده است تا این جراحی اقتصادی دولت سیزدهم انجام نشود و حفره های فساد ناشی از توزیع ارز ترجیحی باقی بماند .

وی ادامه داد : دشمنان امروز یک دستور کار بسیار مهمی را از نظر خودشان در دست برنامه ، اقدام و اجرا دارند که به نوعی نبرد شناختی است که از نظر ما جهاد تبیین و از نظر دشمنان هجمه شناختی قلمداد می شود و بدین صورت عمل می کنند که با تبلیغات خودشان روی اطلاعات و شناخت مردم تاثیر گذار باشند و بی بیراهه ببرند .

محمدی لایینی گفت : آنها به دنبال آن هستند به مردم ما اینگونه القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و این مشکلات ناشی از ناکارآمدی نظام می باشد که از آن جمله مشکلات اقتصادی را به ناکارآمد بودن نظام پیوند می زنند این درحالیست در حوزه های مختلف صنعتی ، علمی ، دفاعی ، سیاسی و اجتماعی پیشرفت های حیرت انگیزی داشته ایم و در بسیاری از آنها جز کشورهای برتر دنیا هستیم .

بیشتر بخوانید:

خطیب جمعه موقت اصفهان: فشار اقتصادی بر مردم زیاد است/ دولت نظارت بر بازار تشدید کند

خطیب جمعه شهرکرد : آشوبگران با آبروی انقلابی این استان بازی کردند

وی ادامه داد : دشمنان با چنین القائات در اذهان مردم می خواهند بگویند امیدی به بهبود نداشته باشید و برای اینکه به این اهداف خود برسند در مسائل مختلف همچون انتخابات با حمایت از افراد ناکارآمد و بی عرضه به دنبال جلب آرا برای انها هستند تا با ورود آنها به عرصه های تصمیم گیری و ناکارآمدی شان مملکت را به نقطه جوش برسانند .

وی خاطرنشان کرد : تا پیش از انقلاب اسلامی ، این کشور چندین دهه زیر سلطه غرب بود و ۶ میلیون بشکه نفت صادر می کرد اما شرایط رفاهی و خدماتدهی به مردم نامطلوب و در شان آنها نبود اما امروز به پاس استقرار نظام جمهوری اسلامی در دورترین نقاط خدمات رفاهی به مردم ارائه می شود .

امام جمعه ساری گفت : ملت ایران می داند در پیوند با کشورهای مستکبر و استکبار برای نظام ما عزتی نیست و عزت در بیزاری جستن از شر و استکبار است و به آمریکا اعلام می کنیم انقلاب اسلامی ما را به عزت رسانده اند و هیچگاه ذلت تسلیم در برابر با استکبار را این ملت تن نخواهد داد .

وی با اشاره به نامگذاری روز ملی جمعیت گفت : تا دهه ۶۰ ایران جز جوانترین کشور دنیا محسوب می شد و امروز با سیاست هایی که پیاده شد به سمت پیرشدن جمعیت می رویم که دشمنان با سه سیاست خراب کردن بنیان خانواده ها از طریق اعتیاد ، طلاق ، بی بندو باری و خیانت ، عدم تشکیل خانواده با تاخیر در ازدواج و کم جمعیت شدن خانواده و ترویج تک فرزندی ، خانواده ها را نشانه گرفت تا از این طریق بر جمعیت کشورمان تاثیر گذارد .

محمدی لایینی افزود : اگر این سیاست های دشمنان در حوزه خانواده تاثیر بگذارد از نظر جمعیتی در آینده با چشم انداز نگران کننده ای مواجه هستیم و تا ۸۰ سال دیگر جمعیت ایران نصف خواهد شد که بیش از ۴۰ درصد آن سالمند خواهد بود و در آن صورت این کشور تمی تواند در مقابل دشمنان بایستد و مقابله کند .

وی با انتقاد از اجرای سیاست تنظیم خانواده در اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ افزود : طراحان و مجریان این سیاست در فکر تغییر جمعیت بودند و قوه قضاییه و دستگاه های قضاییه باید پیگیری کنند تا آن عناصری را که در حوزه بهداشت و درمان این سیاست را ابلاغ کردند، شناسایی و بازخواست شوند .

217

کد خبر 1633086

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه جمعه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند