Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه‌ی موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز در مصلای بزرگ مرکز استان، اجرای طرح مردمی کردن و توزیع عادلانه‌ی یارانه‌ها را مستلزم همراهی و همکاری مردم با مجریان دانست و گفت: اجرای این طرح به عنوان پاشنه‌ی آشیل اقتصاد ایران، امری ضروری بود که دولت با شجاعت و اعتماد به همراهی و همکاری مردم آن را اجرا کرد تا روند توسعه‌ی عادلانه و همه جانبه در کشور تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، دشمنان انقلاب با آگاهی از پیامد‌های مثبت این جراحی اقتصادی، تمامی تلاش خود را برای ناکام گذاشتن این هدف دولت بکار بسته اند، چراکه خوب می‌دانند تحقق عدالت در حوزه‌ی اقتصاد، زمینه ساز اقتدار ملی و حرکت در مسیر رشد اقتصادی خواهد بود.

تمامی دست اندرکاران قوای سه گانه، بویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار مردم با امکانات سنجیده و افزایش نظارت هوشمند، به اجرای دقیق برنامه‌های دولت در امر اقتصاد کمک کرده و تلاش‌های دشمنان نظام را خنثی کنند.

مسئولان اجرایی کشور در روند ایفای وظایف محوله‌ی خویش و اداره‌ی امور کشور در حوزه‌ی اقتصاد، اشتغال و فرهنگ منتظر مذاکره با بیگانگان نمانند و از هر فرصتی برای شکوفایی ظرفیت‌های داخلی و بهره گیری از ایده‌های دانش بنیان جوانان خلاق این مرز و بوم بهره بگیرند.

با گرامیداشت سی ام اردیبهشت ماه، روز ملی جمعیت، به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ترمیم روند رشد جمعیت ایران اشاره و تاکید کرد: تلاش برای افزایش نسل در بستر حمایت از خانواده‌ها میسر است و این مهم در بادرک متقابل مردم بویژه خانواده‌های جوان با برنامه ریزان اقتصادی کشور عینیت خواهد یافت.

در پایان سخنان خویش، سوم خرداد، سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر را گرامی داشت و این پیروزی و حماسه را تجلی اتحاد، وطن دوستی، شجاعت و مردانگی آحاد ملت بزرگ ایران در مواجه با هر تهدید خارجی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز ملی جمعیت اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در جمع خبرنگاران حاظر در حیاط دولت به تداوم انتشار شایعاتی در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولتو جابجایی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه : اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی کشور افزایش یافته است، گفت: از طرفی کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم و حتی تورم هم مهار شد و روند آن کاهشی است که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است که به نظر می‌رسد برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اما قرار نیست هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست