Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@04:04:38 GMT

پیش بینی خطرناک درباره آینده بیت کوین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۷۰۷۸

پیش بینی خطرناک درباره آینده بیت کوین

بنیان‌گذار صرافی FTX گفته است که بیت کوین به‌عنوان یک شبکه پرداخت، آینده‌ای ندارد و از آن به دلیل ناکارآمدی و هزینه‌های بالای زیست‌محیطی‌اش، انتقاد کرد. سام بناکمن‌فرید (Sam Bankman Fried) بنیان‌گذار و مدیر اجرایی FTX، عملکرد الگوریتم اثبات سهام یا PoS را به دلیل هزینه و مصرف انرژی پایین‌تر، بهتر از بیت کوین توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این الگوریتم، سهام‌گذاران می‌توانند با خرید توکن به شبکه پیوسته و با شرکت در اعتبارسنجی معاملات، پاداش بگیرند. شبکه اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از این سازوکار استفاده می‌کند.

بانکمن‌فرید، همچنین، گفته است که به بیت کوین به‌عنوان یک ارز، اعتقادی ندارد و این توکن ممکن است در آینده هم همچنان یک کالای سرمایه‌ای مانند طلا باشد.

بر اساس گزارش Forbes در پی سقوط بیت کوین به پایین‌ترین حد از ارزش خود از سال ۲۰۲۰، ارزش سرمایه‌های صرافی FTX از ۳۲ میلیارد دلار در ماه فوریه به ۲۱ میلیارد دلار، کاهش یافته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رمزارز بیت کوین رمزارزها ارز دیجیتال بازار رمزارزها بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران

حسین ایمانی جاجرمی گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند. در این زلزله مرد‌ه ها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانور‌های آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آن‌ها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. این‌ها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

دیگر خبرها

  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • چالش ماهواره‌ها در موقعیت‌یابی/ تصادفات خطرناک مداری در راه است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • رمزدارایی در پساهاوینگ