Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ملا احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و با این حساب هر روز و حتی روزهای تعطیل هم یک کلاس درس  تقدیم آموزش و پرورش شده است.

وی با اشاره به تعهد و توجه ویژه و بی نظیرنیکوکاران به آموزش و پرورش استان اصفهان، ادامه داد: هم اینک ۲۹۰ پروژه فعال و غیر فعال آموزشی و در حال ساخت یا تعهدات و توافقات با خیران در این استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان اظهار داشت: ۶۰ پروژه توسعه فضاهای آموزشی در استان اصفهان  در مرحله  طراحی و ۳۵۰ پروژه هم در حال توافقنامه و عقد تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس استان اصفهان قرار دارد.
وی با اشاره به برگزاری نشست هایی با اعضای خیران مدرسه ساز است، اضافه کرد: حدود ۳۰۰ درصد رشد در جذب خیران و عقد تفاهم نامه های جدید از آبان‌ماه سال گذشته داشتیم و خیران ضرورت حضور بیش از پیش را با توجه به وضعیت اقتصادی کشور دریافتند.
ملا احمدی گفت: اصفهان بعنوان اولین استان با دستور استاندار، نهضت هنرستان سازی را در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: اولین جلسه مجمع خیران مدرسه ساز را با فعالان اقتصادی و نیکوکاران در خصوص ساخت حدود ۲۰ تا ۳۰ هنرستان در این استان انجام شد و رایزنی های لازم انجام شد و تفاهم نامه ساخت پنج هنرستان تا امروز انجام شده است.
رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان بیان کرد: نمایندگان مجلس امسال نگاه ویژه ای به مجمع خیران و آموزش و پرورش داشتند اما این نگاه کافی نیست و باید بیش از پیش به این موضوع با اهمیت توجه داشته باشند.
وی افزود:امروز از مجموع ۲۹۰ پروژه موجود ۱۶۰ پروژه متوقف است و بعضی از این طرح ها از سال ۱۳۹۰ تاکنون متوقف هستند؛ امروز ۱۳۰ طرح در استان فعال است و تعهدات خیران در حال اجرا و یا در حال اتمام است.
ملااحمدی با بیان اینکه بعضی از طرح های خیران بیش از ۲ سال مانده است اظهار داشت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از بودجه ای که برای طرح های خیر ساز مصوب شده نیاز داریم.
وی ادامه داد: تقاضا داریم که مسوولان امسال نگاه و کمک ویژه ای به استان اصفهان داشته باشند.
رییس مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به تغییر نام مدارس خیرساز اضافه کرد: این تغییر نام ها بدلیل تغییر مکرر روسای آموزش و پرورش در استان ها و تغییر مرتب بخشنامه ها، خیران را نگران کرده است.
وی با بیان اینکه پیگیری هایی در این زمینه انجام شده است ابراز امیدواری کرد که این اتفاق که موجب بی اعتمادی خیران می شود، دیگر رقم نخورد.
استان اصفهان دارای بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز و پنج هزار واحد آموزشی است.

برچسب‌ها مدارس اصفهان خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اصفهان خیرین مدرسه ساز مدارس اصفهان خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است