Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:51:46 GMT

آثار شهدای روحانی گیلان در ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۷۲۸۳

آثار شهدای روحانی گیلان در ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حاتم نصیری نژاد عصر جمعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه شهدای روحانی گیلان در مصلای شهر قم با بیان اینکه نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران تداوم خود را مدیون خون شهدا است، اظهار کرد: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بوده و در این مسیر گام برداشته اند.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه شهدای روحانی استان گیلان در حاشیه کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور، گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های روحانیون رزمنده و جهادی در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش برپایی این نمایشگاه در آگاهی و معرفت مردم نسبت به این قشر، افزود: این نمایشگاه تا ۱۲ خرداد ماه در طبقه دوم مصلای شهر قم برپا است.

وی با اشاره به اینکه آثار ۱۶۲ شهید روحانی استان گیلان در ۵۰ غرفه این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و ترور است.

کد خبر 5494991

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای روحانی سپاه قدس گیلان نمایشگاه دفاع مقدس بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار خطبه های نماز جمعه گرد و خاک آمار کرونا هدفمندی یارانه ها خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب