Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه فنرباغچه ترکیه بعد از نیم فصل حضور در ترکیب هال سیتی به صورت قرضی، رضایت سران باشگاه انگلیسی را برای امضای قرارداد دائمی جلب کرد.

در همین رابطه سایت «hulldailymail» انگلیس در این زمینه نوشت: آکون ایلکلی رئیس باشگاه هال سیتی تایید کرد که اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه به هال سیتی بازخواهد گشت تا در اولین تمرین پیش فصل در 20 ژوئن شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش پس از جابه‌جایی قرضی‌اش در ژانویه از سوپر لیگ ترکیه، در رختکن ببرها و هم در سکوهای استادیوم MKM به چهره‌ای محبوب تبدیل شده است. هال سیتی قبلاً با فنرباغچه به توافق رسیده که گمان می رود مبلغی در حدود 2 میلیون پوند برای خرید دائمی این بازیکن به باشگاه ترکیه ای پرداخت می شود.

ایلیکالی رئیس باشگاه هال سیتی به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و گفت: «اللهیار مانند تکه ای از جواهرات من است. او جواهر ماست. صیادمنش بسیار با استعداد و در حال پیشرفت است. قبلاً گفته بودم که فکر می کنم او می تواند «محمد صلاح جدید» باشد. نمی گویم او اکنون چنین توانایی را دارد، اما می تواند در آینده مثل صلاح باشد، او اشتیاق زیادی دارد.

وی افزود: وقتی به زمین بازی نگاه می‌کنید، بازیکنی را می‌بینید که سریع‌تر از بقیه حرکت می‌کند. مثل این است که در پلی استیشن، بازیکنی است که سریع‌تر حرکت می‌کند و شما او را در بهترین موقعیت‌ها قرار می‌دهید . برای من، اللهیار همین است. البته او باید پیشرفت کند، اما وقتی به هوادارانمان نگاه می کنم، آنها او را تشویق می کنند و به او انگیزه می دهند، او خیلی خوشحال است و اکنون در بهشت ​​است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران هال سیتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)

به گزارش ورزش سه، هافبک ملی‌پوش شباب الاهلی با گل زیبایی که روز گذشته وارد دروازه اتحاد کلبا کرد، در تیم هفته لیگ ادنوک جای پیدا کرد.

سعید روز گذشته کل دوم الاهلی را با یک شوت دقیق از شلوغی داخل محوطه جریمه به ثمر رساند تا برای دومین هفته متوالی بدرخشد و گلزنی کند.

این در حالی است  که او در این بازی سه موقعیت هم خلق کرد و شش کنش دفاعی هم داشت.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»