Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: در فوتبال بانوان یک دوره مسابقات برگزار و دوباره سکوت در آن حاکم می‌شود. در جام ملت‌ها چه نتیجه می‌گرفتیم یا نمی‌گرفتیم فایده‌ای نداشت زیرا در هر صروت به سمت نتیجه‌گرا بودن می‌رویم.

مرضیه جعفری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست، درباره کیفیت لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار داشت: امسال هم سطح لیگ برتر و هم سطح کیفی تیم‌ها خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این رقابت‌ها به دلیل حضور بازیکنان در تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا طولانی شد؛ اما در مجموع شرایط مطلوبی داشت.

وی دیدار با تیم ملوان را بسیار جذاب دانست و گفت: پنج گل به این تیم زدیم و ملوان هم ۲ بار دروازه ما را باز کرد؛ اما از نظر فنی ۲ تیم خیلی تاکتیکی بازی کردند و عملکرد بم و ملوان قابل قبول بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درباره تساوی برابر شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر، عنوان کرد: از قضاوت داور در این بازی راضی نبودم، هر چند بازی قشنگی بود، اما داور در چند صحنه قضاوت درستی نداشت و روی یک اشتباه هم گل خوردیم. در هر صورت این اتفاقات رخ می‌دهد. دیدارهای آینده هم حکم فینال را دارد و در هیچ بازی نمی‌توانیم بگوییم که برنده می‌شویم و هنوز تا پایان فصل مدت زمان زیادی باقی مانده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از داوران این فصل خوب نبودند، خاطرنشان کرد: همانطور که دانش فنی بازیکن و مربی هر سال رشد می‌کند باید دانش داوران هم رشد کند. قضاوت برخی از داوران خیلی خوب بود؛ اما برخی قضاوت‌ها اصلا خوب نیست. باید نحوه چیدمان داوری تغییر کند زیرا در برخی از بازی‌های سخت سرنوشت یک تیم با قضاوت نادرست تغییر می‌کند.

جعفری درباره تفاوت سطح مربیان ایرانی با خارجی گفت: فوتبال بانوان ما نوپاست و باید مربیان به روز شوند تا فاصله فوتبال بانوان ایران با آسیا و دنیا کاهش پیدا کند. کمیته آموزش فدراسیون فوتبال باید کلاس‌های زیادی برگزار کند تا مربیان ما از دانش لازم برخوردار شوند.

وی پیرامون حواشی رخ داده در فدراسیون فوتبال یادآور شد: در حال حاضر فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی دارد و اتفاقات عجیبی رخ داده و باید همه این مسایل حل شود تا ثبات به فوتبال بانوان بازگردد. پس از آن باید هدف مشخص شود و بدانیم که هدف ما از داشتن تیم ملی چیست. هدف‌ها باید به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شوند و براساس آن پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اضافه کرد: در فوتبال بانوان یک دوره مسابقات برگزار و دوباره سکوت در آن حاکم می‌شود. در جام ملت‌ها چه نتیجه می‌گرفتیم یا نمی‌گرفتیم فایده‌ای نداشت زیرا در هر صورت به سمت نتیجه‌ بودیم. یک دوره مسابقه داریم و یک دوره نداریم و این برنامه‌ریزی در کل نتیجه‌ای برای فوتبال بانوان ندارد.

جعفری با اشاره به اینکه باید برای تمامی رده‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: در یکسال اخیر نگاه ویژه‌ای به فوتبال بانوان شد؛ اما باید این نگاه ادامه‌دار باشد و با هدف جلو برویم. چون بدون برنامه و هدف مشخص به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و در همین سطح باقی می‌مانیم. هر چند در کشور نگاه به فوتبال بانوان و مردان متفاوت است و باید این موضوع به‌مرور زمان حل شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ، کمیته داوران ، لیگ فوتبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان کمیته داوران لیگ فوتبال زنان فوتبال بانوان فوتبال زنان تیم فوتبال شهرداری بم لیگ برتر یک دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است. - اخبار ورزشی -

افسانه چترنور با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

ابراز رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

 

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد: من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد: شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!