Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر بچه‌ای ۱۱ ساله در هوتگی واقع در بخش «پیرسهراب» شهرستان چابهار غرق شد و جان باخت.

به گزارش تسنیم، روز گذشته دختر بچه‌ای ۱۱ ساله در روستای «زهرآپ» از توابع بخش «پیرسهراب» شهرستان چابهار غرق شد و جان باخت.

این دختر بچه ششمین نفر است که در طول هفته گذشته در پی غرق شدن در هوتگ‌های منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده و گویی سریال تلخ قربانیان هوتگ پایان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار پیرسهراب این رابطه اظهار داشت: این دختر بچه ظهر روز گذشته همراه برادرش با هدف سیراب کردن دام کنار هوتگی در نزدیکی روستای زهرآپ رفته که در پی سر خوردن داخل هوتگ افتاده و غرق می‌شود.

عبدالصمد پناد خاطرنشان کرد: روستای محل زندگی این کودکان از شبکه آب بهره‌مند است، اما فرهنگ منطقه به نحوی است که استفاده از هوتگ با زندگی مردم عجین است؛ بنابراین اگر بخواهیم باز هم شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم ضرورت دارد خانواده‌ها با جدیت بیشتری از فرزندان خود مراقبت کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هوتک ها غرق شدگی دختر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!

مهرنوش طوسی نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دختر‌های ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می‌کند. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تا به حال ۴ فصل از این سریال ساخته شده است.

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی در نون خ نقش دختر اول ادریس با ۱۳ بچه را بازی می‌کند که به تازگی مدرک پزشکی خود را گرفته است.

منبع: گفتنی

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!