Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@12:24:07 GMT

تصاویر/بزرگترین همایش خودروهای کلاسیک

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۷۹۹۴

تصاویر/بزرگترین همایش خودروهای کلاسیک

بزرگترین همایش فراگیر خودروهای کلاسیک با همت کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بزرگترین همایش فراگیر خودروهای کلاسیک با همت کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران گفت: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم، اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب 5 سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد که جا دارد به مسئولان این فدراسیون،مربیان و ملی پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعا قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند روزهای خوشی بخصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس 2024 خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته هایی که هنوز درگیر رقابت های انتخابی کسب سهمیه هستند خواهد بود و طبق پیش بینی هایی که  وجود دارد در صورت تدوام موفقیت رشته های المپیکی کشورمان در رقابت های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از 35 نفر برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی