Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری گفت: این ۵۰ کیلومتر بزرگراه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که شامل همه مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان اردبیل خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با افتتاح این ۵۰ کیلومتر بزرگراه و همچنین ۵۰ کیلومتر دیگر که تا آخر امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد، ۱۰۰ کیلومتر به مجموع بزرگراه‌های استان اردبیل افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری می‌گوید: با بهره‌برداری از ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در سال‌جاری، مجموع بزرگراه‌های استان به ۲۸۵ کیلومتر می‌رسد که یک زیرساخت مناسب در مسیر توسعه پایدار استان خواهد بود.

او گفت: با رسیدن به میانگین ۲۸۵ کیلومتر، بزرگراه بهره‌برداری شده استان اردبیل به شاخص میانگین کشوری نزدیک خواهد شد و ما به راحتی می‌توانیم در سال‌های آینده با ادامه این مسیر به عدد مطلوب و قابل توجه در توسعه بزرگراه‌ها دست پیدا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد تأمین مالی پروژه نیز گفت: از محل سفر رئیس جمهور برای توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل ۳۵۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافت که امیدواریم امسال نیز از همین ردیف اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص یابد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بزرگراه راه و شهرسازی تامین مالی محورهای مواصلاتی کیلومتر بزرگراه استان اردبیل بهره برداری ۵۰ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است