Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرچند مسابقات آزاد نونهالان کشور تا پاسی از شب به طول انجامید اما دورنمایی روشن را برای کشتی کشور بعد از دو سال تعطیلی کرونا ایجاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از نگرانی‌های جدی ایام کرونا برای ورزش اول کشور، تعطیلی باشگاه‌ها و به تبع آن عدم ورود نسل جدید نونهال به این رشته بود و باور بر این است که تعطیلی دو ساله سالن‌ها در مقطعی تاثیر خودش را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر رشته‌ای قطعا سرمایه‌گذاری اصولی، حمایت از پشتوانه‌سازی با برگزاری مسابقات استعدادیابی و پرورش استعدادها با آموزش صحیح است. در همین راستا طی دو روز 26 و 27 اردیبهشت، مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج برگزار شد.

نکته منفی این مسابقات، برگزاری مسابقات روز اول تا پاسی از نیمه شب بود که این امر صدای خانواده‌ها و مربیان را درآورد. ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی که خودش نیز در سنندج حضور داشت نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و تاکید کرد که مسابقات در هیچ مقطعی نباید از ساعتی که مشخص شده بیشتر طول بکشد و این قصور از سوی برگزارکنندگان قابل قبول نیست.

در عین حال نکته مثبت و امیدوارکننده این رقابت‌ها، استقبال بسیار بالای استان‌ها از این رده سنی است. در سالی که مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان برگزار خواهد شد سنندج در رشته آزاد 664 نفر را پذیرش کرد که جدای از آن با عوامل اجرایی، فنی، داوران، جدول نویسان و... در هر وعده 810 پرس غذا در اختیار میهمانان قرار داده شد.

در رشته فرنگی نیز 642 نفر پذیرش شده‌اند که در کنار دیگر عوامل، آنجا نیز نزدیک به 800 نفر حضور خواهند داشت. مسابقات این بار در شهری خارج از پایتخت، روی 4 تخته تشک برگزار می‌شود.

استاندار کردستان نیز برای تماشای مسابقات به سالن آمد و جالب اینکه در جایگاه ویژه ننشست و در بین تماشاگران به تماشای کشتی‌ها پرداخت. میزبان این مسابقات، هیئت کشتی استان کردستان بود.

قطعا استقبال خوب از مسابقات رده سنی نونهالان می‌تواند دورنمای خوبی را برای کشتی به تصویر بکشد، آن هم در شرایطی که نسل خوب کشتی آزاد و فرنگی ایران که در اسلو با مدیریت صحیح و هدایت فنی خوب توانستند نتایجی درخشان را در بزرگسالان جهان رقم بزنند، کشتی باید بار دیگر از رده سنی نونهالان و نوجوانان استارت زده و کشتی‌گیران شایسته‌ای را به رده سنی بزرگسالان تحویل دهد تا در پایان دوره قهرمانی نسل جوان فعلی، دچار خلاء چند ساله نشود.

بنا: هدف نهایی کشتی فرنگی موفقیت در المپیک پاریس است/ برگزاری بازی‌های آسیایی در سال آینده کارمان را دشوار می‌کند



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو

اتفاقی غیرقابل باور در کشتی نونهالان رخ داده است.

طرفداری | در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران، اتفاقی تلخ و تاسف‌بار رخ داد که جامعه ورزش را در شوک فرو برد. مربیان یکی از تیم‌ها با چاقو به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند و فضایی از وحشت و ناامنی را به وجود آوردند.

هنوز انگیزه دقیق این اقدام مشخص نشده است، اما برخی منابع از تسویه حساب شخصی به عنوان دلیل این درگیری خبر می‌دهند. با این حال، فارغ از انگیزه، این اتفاق نشان‌دهنده عمق فاجعه در ورزش کشور است.

حمله با چاقو در یک مسابقه ورزشی، آن هم در رده سنی نونهالان، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مسئولان مربوطه باید به سرعت و قاطعانه با عاملان این اتفاق برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو