Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندرلنگه به طول ۲۴۰ متر خبر داد و گفت: این طرح خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین از هرمزگان، "قاسم عسکری نسب"، هدف از اجرای تعمیرات اساسی یک پست اسکله تجاری بندر لنگه را گسترش فعالیت های بندری، افزایش ایمنی در پهلوگیری شناورها، افزایش توان عملیاتی بندر و افزایش عمر مفید اسکله عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت اجرای این پروژه را ۲۴ ماه اعلام کرد و ادامه داد: درحال حاضر تعمیرات و بازسازی سازه ای و ملحقات پهلوگیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله بندرلنگه آغاز شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بخش اصلاحی و تعمیراتی این طرح به تعویض بولاردها، تعمیر کانال های تاسیساتی، تعویض کاراستاپرها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله بنادر و دریانوردی بندرلنگه اشاره کرد.

به گفته عسکری نسب، بیش تر تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات اساسی این پست اسکله در داخل کشورتامین  و بخشی از آن نیز توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در اجرای این طرح برای ۲۵۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده اضافه کرد: به رغم تمامی مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی، این طرح خوشبختانه با اتکا بر دانش فنی و بومی کشور هم در حوزه مهندسان مشاور و هم در حوزه پیمانکاری به خوبی پیش رفته و بر اساس برنامه زمانبندی  این یک پست اسکله تجاری خردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است