Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه شرق قاره در حال برگزاری است. این رقابت‌ها هنوز به پایان نرسیده، اما با نتایجی که تا امروز رقم خورده چهره ۳ تیم شرق آسیا که راهی جام ملت‌های آسیا شدند، مشخص شد. تیم‌های ملی فوتسال ژاپن، کره جنوبی و چین تایپه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این تیم‌ها هنوز یک دیدار دیگر در پیش دارند، اما با توجه به نتایج رقم خورده صعود آن‌ها به مرحله اصلی جام ملت‌ها قطعی شده است.

مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه شرق ابتدا قرار بود با حضور ۶ تیم و در ۲ گروه برگزار شود، اما با انصراف چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت ۵ تیم شرق آسیا (ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، مغولستان و هنگ کنگ) را در یک گروه قرار داده تا ۳ تیم برتر راهی جام ملت‌ها شوند.

۱۶ تیم صعود کرده به جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

منطقه غرب آسیا

لبنان، عربستان، عراق، بحرین و عمان

منطقه جنوب شرق آسیا

تایلند، اندونزی و ویتنام

منطقه جنوب و آسیای مرکزی

ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان

منطقه شرق آسیا

ژاپن، کره جنوبی و چین تایپه

بیشتر بخوانید

در مقدماتی جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه ۹ سال اخیر را گرفتیم

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال در سال ۲۰۲۲ از ۳ تا ۲۸ مهر به میزبانی کویت برگزار می‌شود. همچنین مراسم قرعه کشی این مسابقات روز ۵ خرداد برگزار و ۱۶ تیم حاضر در این بازی‌ها حریفان خود را می‌شناسند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا جام ملت های آسیا جام ملت ها شرق آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد