Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:04:55 GMT

قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۷۴۳

قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی معرفی شد

سامان گستر همدان قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی آقایان در فصل 1400 شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مرحله پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی کشور با شرکت 7 تیم از سراسر کشور، به مدت 2 روز در سالن سرپوشیده شهدای مزدقینه همدان برگزار شد که در پایان، سامان گستر همدان موفق شد با شکست تیم سایمان تبریز، قهرمان این دوره از مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم اختتامیه که با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان، حمیدرضا بخارایی دبیرکل فدراسیون، محمدرضا فضلی سرپرست انجمن اسکیت هاکی و مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت همدان برگزار شد، سیفی ضمن قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات اظهار داشت: استان همدان به‌واسطه دارا بودن شرایط آب‌وهوایی مساعد، با توجه به ارتفاع بیش از 2 هزار 500 متر از سطح دریا و همچنین اماکن ورزشی استاندارد، ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان همدان دارای قهرمانان نام‌آوری در رشته‌های مختلف ورزشی است که می‌توانند در مسابقات فراملی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

در ادامه هنرجو ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان همدان از رقابت‌های لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی تصریح کرد: خوشحالیم آخرین دور مسابقات لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی به پایان رسید. امیدواریم این بازی‌ها در آینده با نظم و انسجام بیشتری برگزار شود.

مهدی مجیدی با اشاره به اینکه این جایگاه برای نخستین‌بار به همت اسکیت هاکی‌بازان برای همدان کسب شده است، گفت: امیدواریم در ادامه راه، با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس فدراسیون اسکیت بتوانیم جایگاه اسکیت استان را بیش از پیش ارتقا دهیم و شاهد کسب موفقیت در رقابت‌های فراملی باشم.

وی افزود: همدان همواره از مدعیان اصلی اسکیت هاکی کشور است. این استان امسال نیز با حمایت بخش خصوصی در این رقابت‌ها حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

در پایان این مسابقات، آیین اهدای لوح و کاپ قهرمانی به تیم‌های سامان گستر همدان، ام دات آر شهر ری تهران و سایمان تبریز به‌عنوان تیم‌های اول تا سوم برگزار شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت اینلاین هاکی استان همدان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه