Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:03:17 GMT

سامان گستر قهرمان لیگ برتر هاکی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۹۰۳۹

سامان گستر قهرمان لیگ برتر هاکی شد

مرحله پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی کشور با شرکت ۷ تیم از سراسر کشور به مدت ۲ روز در سالن سرپوشیده شهدای مزدقینه همدان برگزار شد. در پایان سامان گستر همدان موفق شد با شکست تیم سایمان تبریز قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در مراسم اختتامیه که با حضور مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان همدان، حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون، محمد رضا فضلی سرپرست انجمن اسکیت هاکی و مهدی مجیدی رئیس هیئت اسکیت همدان برگزار شد، سیفی ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران این دوره از مسابقات گفت: استان همدان به واسطه دارا بودن شرایط آب‌وهوایی مساعد باتوجه به ارتفاع بیش از ۲ هزار ۵۰۰ متر از سطح دریا و همچنین اماکن ورزشی استاندارد ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و اردو‌های تیم‌های ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سامان گستر همدان صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر هاکی

در پایان این مسابقات آئین اهداء لوح و کاپ قهرمانی به تیم‌های سامان گستر همدان، ام دات آر شهر ری تهران و سایمان تبریز به‌عنوان تیم‌های اول تا سوم برگزار شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی سایر حوزه ها اینلاین هاکی سامان گستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را ترک کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاگردان حسن رنگرز بعد از بازگشت از دو تورنمنت نیکولای پتروف بلغارستان و وهبی‌امره ترکیه اردوی آماده‌سازی خود را در شهرستان نور برپا کردند و سال جدید برای آنها در کنار هم در استان مازندران آغاز شد، اردوی سنگینی که تمرینات پرفشار برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک در جریان بود.

در روزهای ابتدایی این اردو، محمدرضا گرایی مدعی وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد که برای پیگیری بحث پزشکی اردوی تیم ملی را ترک کرد و به تهران رفت.

حسن رنگرز در مورد وضعیت زانوی آسیب‌دیده دارنده مدال طلای المپیک و سه نشان طلا، نقره و برنز جهانی به خبرنگار تسنیم گفت: پزشک و فیزیوتراپ پای گرایی را معاینه کردند و خوشبختانه مشکل جدی ندارد و باید کار فیزیوتراپی را دنبال کند.

گرایی در جام نیکولای پتروف در وزن 72 کیلوگرم روی تشک رفت و به مدال نقره رسید. او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد سهمیه وزن 67 کیلوگرم المپیک را به دست آورده است. در این وزن سعید اسماعیلی به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • تمرینات بدنسازی اختصاصی مکس ورشتپن، قهرمان 3 دوره فرمول یک جهان / فیلم
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!