Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس آخرین وضعیت این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

حجت‌السلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در این فراکسیون، گفت:ثبت نام از داوطلبان هیئت رئیسه مجلس برای رای گیری در مجمع عمومی فراکسیون از ساعت 6 یکشنبه اول خرداد تا ساعت 18 دوشنبه دوم خرداد در دبیرخانه فراکسیون انجام می‌شود که ثبت نام حضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان  جلسه مجمع عمومی فراکسیون برای رای‌گیری، ادامه داد: مجمع عمومی فراکسیون روز سه شنبه سوم خرداد ساعت 16/30 در صحن مجلس برگزار می‌شود.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون به ریاست  قالیباف رئیس فراکسیون برگزار خواهد شد، افزود: پیشنهادات رسیده  به فراکسیون درباره شیوه رای گیری در مجمع بررسی خواهد شد  و پس از صحبت موافق و مخالف و رای گیری و طبق نظر مجمع عمل می شود .

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: انتخابات در مجمع عمومی فراکسیون مثل سال گذشته بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد و تنها اسامی افرادی در سامانه درج خواهد شد که در وقت اعلام شده به دبیرخانه فراکسیون مراجعه و ثبت نام نمایند.

نماینده تبریز در مجلس عنوان کرد:افرادی که در مجمع عمومی فراکسیون رای نمی‌آورند متعهد می‌شوند که در صحن مجلس  مجددا کاندیدا نشوند.

میرتاج الدینی اظهار کرد: در پایان وقت ثبت نام یعنی ساعت 18 روز دوشنبه دوم خرداد اسامی داوطلبان به رسانه ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس فراکسیون انقلاب اسلامی مجمع عمومی فراکسیون رئیس فراکسیون هیئت رئیسه خواهد شد رای گیری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان

در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های کارگری استان اصفهان پس از پایان رای گیری علیرضا تیغ ساز ۹ رای، قاسم ستاری فرید ۲ رای، عبدالله شاطری ۳ رای و عبدالرسول یزدی زاده ۲ رای کسب کردند. 


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۱۷ رأی مأخوذه برگزار شد.


با توجه به نیاز کسب نیم به علاوه یک عدد از آرای ماخوذه، تیغ‌ساز و شاطری با توجه به کسب بیشترین آرا راهی مرحله دوم رای‌گیری شدند.


در مرحله دوم از ۱۷ رای کسب شده، عبدالله شاطری ۵ رای و علیرضا تیغ ساز ۱۱ رای را به خود اختصاص دادندکه در نهایت علیرضا تیغ‌ساز با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری برای چهار سال آینده انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند