Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:42:49 GMT

اجرای طرح آسفالت معابر برای رفاه حال شهروندان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۹۱۶۸

اجرای طرح آسفالت معابر برای رفاه حال شهروندان

مصطفی پارسایی گفت: تاکنون ۳۰۰ تن از این میزان قیر تامین شده است و تعدادی از کوچه های دهدشت آسفالت شده است.

او می گوید: با برنامه ریزی های انجام شده قیر باقی مانده تا پایان سال مالی تامین خواهد شد.

به گفته پارسایی، با تامین این میزان قیر ۸۸ هزار متر مربع  از معابر خاکی دهدشت آسفالت خواهد شد.

عضو شورای شهر دهدشت می گوید: این طرح از سوی دولت انقلابی، شورا و شهرداری در راستای جلب رضایت شهروندان که از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری برخوردار است اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسایی گفت: آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است، که در این راستا کمترین حقوق شهروندی، برخورداری از خدمات شهری مناسب از قبیل خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب است که شورا و شهرداری در راستای تحقق این امر به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند.

شهر دهدشت با هزار هکتار وسعت خدمات شهری بالغ بر ۶۰ هزار تن جمعیت ثابت و ۷۵ هزار تن جمعیت سیار انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شورای شهر قیر رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت سین نوروزی برشمرد و گفت: المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن موجب شده تا طرح‌های تلفیقی سفره‌های هفت سین نوروزی و قرآنی در معابر شهری جانمایی شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در ایام پایانی سال برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت می‌کند افزود: فعالیت خدمات شهری شهرداری تعطیل بردار نیست بر این اساس رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی شهر و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری نخاله‌ها، ساماندهی معابر و آماده‌سازی شهر از جمله فعالیت‌های شهرداری در راستای طرح استقبال از بهار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اجرای طرح‌های خلاقانه در المان شهری را موجب ایجاد و شکل‌گیری طرح‌های بدیع در سفره‌های هفت سین نوروزی برشمرد.

قربانی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان و در راستای افزایش زیبایی بصری شهری و هم‌خوانی معابر با این ایام، توسط شهرداری این منطقه نصب المان حجمی ویژه ماه رمضان در اراک اجرایی شد.

وی افزود: المان‌های شهری علاوه بر ایجاد زیبایی، کیفیت محیط شهری را نیز ارتقا می‌دهد که در روحیه شهروندان نقش مثبت و مؤثری دارد.

رئیس شورای شهر اراک خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه‌ریزی‌ها باید به شکلی باشد که در حوزه نشاط اجتماعی فعالیت خوبی انجام شود و هم در موضوعات مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قربانی ادامه داد: در این راستا المان‌هایی که قرار شده بود در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرند، تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را با هم مورد توجه قرار داده و این یک اقدام ارزنده‌ای خواهد بود.

کد خبر 737657

دیگر خبرها

  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید