Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:08:39 GMT

نماینده مجلس: از سرگیری مذاکرات برجامی در نیمه دوم خرداد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۹۷۲۶

نماینده مجلس: از سرگیری مذاکرات برجامی در نیمه دوم خرداد

آفتاب‌‌نیوز :

انریکه مورا به تهران آمد و همین سفر بن بست مذاکرات را برطرف کرد. حالا به نظر می رسد وین در حال آمده شدن برای میزبانی دور جدیدی از گفتگوهای برجامی است.

محمدحسن آصفری درباره آینده مذاکرات برجامی گفت: بایدن پیش از انتخابات کنگره مجبور است با ایران به یک توافقی درباره برجام برسد. فرهیختگان، سیاستمداران و اصحاب رسانه در آمریکا منتظرند، ببینند تکلیف مذاکرات دولت واشنگتن با ایران چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر دولت بایدن نتواند از گفتگوهای برجامی نتیجه بگیرد، مطئمنا دموکرات ها انتخابات ریاست جمهوری آینده را خواهند باخت. جریان آقای بایدن به دنبال آن است که در مذاکره با ایران حتی شده به یک توافق موقت هم برسد. هدف جمهوری اسلامی ایران از مذاکرات، لغو تحریم هاست اما بایدن برای بقای حزب خودش در قدرت نیاز به توافق برجامی دارد چون کارنامه دولتش تا به اینجای کار از دید افکارعمومی نمره قبولی نمی گیرد.

این عضو فراکسیون اکثریت مجلس یادآور شد: دموکرات ها امیدوارند در سایه توافق نسبی با ایران بتوانند دوباره کرسی ریاست جمهوری را به دست بگیرند. در مجموع اگر آقای بایدن با همین رویکرد جلو برود می تواند نتیجه بخشی مذاکرات را پیش بینی کرد اما اگر او بخواهد در مسیر صهیونیست ها گام بردارد، خیلی نمی توان به نتیجه کار مذاکرات امیدوار بود.

آصفری با بیان اینکه حداقل امکان یک توافق موقت پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: احتمال می دهم نیمه دوم خردادماه امکان شروع دوباره ایران با آمریکایی ها و اروپایی ها فراهم می شود.

منبع: فردانیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای برجام آصفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهارداشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.   کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • جزئیات آخرین دور از مذاکرات آتش‌بس غزه/ حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را رد کرد
  • آشنایی با تمام سیستم‌ها و زرادخانه پدافندی جمهوری اسلامی ایران +تصویر
  • نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید