Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور رئیس این سازمان روز شنبه با گلخانه‌داران "رٌزکار" استان دیدار و مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی کرد و از پیگیری‌های خود با مقامات ارشد استان و کشور در مورد دریافت کمک دولت برای حق بیمه گلخانه‌داران، سه ساله شدن پروانه آب و اعتبارات ۱۲ درصدی به فعالان کشاورزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


گلخانه‌داران در این نشست که مدیران‌کل و میانی ادارات تامین‌اجتماعی، بانک کشاورزی، بانک توسعه‌تعاون، دانشگاه علوم پزشکی، امور آب منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی حضور داشتند، مشکلات خود را با حوزه بانکی و بیمه تامین اجتماعی و امور آب مطرح کردند.

عدم ارزیابی مجدد وثایق بانکی، استعلامات زمان‌بر و طولانی، بروکراسی خسته‌کننده امور آب در تمدید پروانه بهره برداری آب و مهم‌تر از همه این‌ها عدم مشمولیت گلخانه‌داران از معافیت بیمه مربوط به کارگاه‌هایی با پنج نفر اشتغال برخی مشکلات مطرح شده در این دیدار بودند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این شرایط حساس اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، تشکیل این نشست به معنی اهمیت تولید در این استان است و با تمام توان پیگیر مشکلات گلخانه‌داران خواهم بود.

معتمدی‌پور افزود: برخی مشکلات در درون استان قابل حل شدن است و برخی دیگر در تهران، و از طرفی برخی انتظارات از بانک‌ها قابلیت اجرایی دارد اما نیاز به مجوز دارد، از این رو لازم است مسئول اتحادیه گلخانه‌داران با تفکیک این مسائل درخواست‌های قابل اجرا را جمع‌بندی کند و طی مکاتبه‌ای تحویل سازمان دهند.

وی با بیان اینکه در این استان بیش از ۱۸ میلیون گل شاخه‌بریده باکیفیت تولید می‌شود، تصریح کرد: تیم اقتصادی استان و معاون اقتصادی استاندار با همه توان در کنار تولیدگران هستند و به زودی نتایج این پیگیری‌ها برای شما ملموس خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از دیدار آتی خودش با وزیر جهاد، مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد و گفت: اگر ما در این جلسات بتوانیم مطالبات گلخانه‌داران را به صورت جامع، حقوقی و قابل اجرا مشخص کنیم در این دیدار با دست پر خواهیم بود و مصوبات خوبی خواهیم داشت.

معتمدی‌پور از اهتمام مدیرکل تامین اجتماعی برای اخذ مجوز دریافت کمک دولت در سهم بیمه گلخانه‌داران واجد شرایط خبر داد.

رئیس جهاد کشاورزی همچنین از اعتبارات شناور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای پرداخت تسهیلات کمتر از ۱۲ درصد تا سقف چهار میلیارد تومان برای همه بخش‌های کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: اطلاع‌رسانی لازم انجام شده و متقاضیان می‌بایست درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند. 

معتمدی‌پور همچنین از وعده شرکت امور آب برای سه ساله شدن پروانه بهره‌برداری آب گلخانه‌داران خبر داد تا برای تمدید سالانه دچار دردسر نشوند.

در این نشست، مدیرکل تامین اجتماعی وعده داد تا زودتر استعلام واحد وصول مطالبات تامین اجتماعی کشور را بگیرد و اگر معافیتی برای گلخانه‌داران کشور وجود دارد این استان نیز از این مزایا بهره‌مند شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد وزارت جهاد کشاورزی کشت گلخانه ای کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد تامین اجتماعی جهاد کشاورزی گلخانه داران معتمدی پور امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی خراسان شمالی، گفت: ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، هوشنگ محمدی امروز در استانداری خراسان شمالی در دیدار با استاندار ضمن تشریح اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی، مصوبات سفر در بخش سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: 63 درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است.

وی افزود: در خصوص ساخت مسکن کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و پیگیری استخدام نیروی انسانی در این سازمان  اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و برنامه‌هایی از جمله برگزاری آزمون جذب نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برای رفع این موضوع در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای سال جاری در تخصیص منابع حوزه بخش کشاورزی عنایت ویژه وجود دارد تا جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق بیفتد.

محمدی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تامین معیشت مردم دارد، افزود: استعداد این منطقه در حوزه دامی باید بیش‌از قبل مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی در تمام ابعاد، مساعدت وی را برای تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی و اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای پیشبرد بهتر اهداف در این بخش را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد از پست های سازمانی در استان خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد.

حسین نژاد ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • ۱۰ کشور مقصد صادرات محصولات گلخانه‌ای گلستان
  • گلایه کشاورزان از تاخیر در اختصاص آب
  • کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند