Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:09:52 GMT

پوتین در محاصره پزشکان!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۰۵۱

پوتین در محاصره پزشکان!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ان دی تی وی، یک جاسوس سابق بریتانیایی گفته است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دائماً توسط پزشکان همراهی می‌شود و اغلب در طول جلسات استراحت می‌کند تا تحت درمان قرار گیرد. به گزارش ایندیپندنت، کریستوفر استیل گفت که جلسات آقای پوتین به بخش هایی تقسیم می شود تا او بتواند استراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این حال افزود که «جزئیات دقیق» بیماری آقای پوتین هنوز مشخص نیست.

او گفت: «جلسات شورای امنیت که ظاهراً یک ساعت طول می‌کشد، در واقع به چند بخش تقسیم می‌شود... او بیرون می‌رود و نوعی درمان پزشکی بین آن بخش‌ها دریافت می‌کند.»

او گفت: کرملین روسیه کمی شبیه استخر کوسه است، همه آنها به دور آن شنا می کنند و اگر بوی خون در آب را حس کنند یا طعم خون را در آب بچشند شروع به مبارزه می کنند.

>>>بیشتر بخوانید:

زجر کشیدن پوتین حین ملاقات با همتای تاجیکستانی/عکس

پوتین با صورت پف کرده؛ فتوشاپ یا واقعیت؟/عکس آیا پوتین سرطان خون دارد؟ پوتین در حال خودکشی!/عکس پوتین دست به دامن پتوی پشمی شد!/عکس بهت و حیرت پوتین از شنیدن یک خبر! نشانه‌هایی که از وخامت حال پوتین خبر می‌دهند تکلیف روسیه پس از فوت احتمالی پوتین چیست؟

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1633270

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین گروسی پس از بازدید از شهرک صنعتی ماکو در جلسه ای با حضور جمعی از تولیدکنندگان این شهرک با تاکید بر برگزاری جلسات و دیدارهای مستمر مسئولین و فعالان اقتصادی گفت:‌ ثمره جلسات و تصمیمات این جلسات، در بازدید بعدی گزارش داده شود چرا هدف از این بازدیدها رفع مشکل تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات محصورسازی منطقه و استقرار گمرک در ورودی منطقه بخشی از مشکلات حل می شود افزود: در سال جدید پیگیر افزایش سهمیه کالای همراه مسافر به منطقه هستیم.

گروسی اضافه کرد: رفع مشکلات مطرح و دیده‌شده در بازدید اخیر از واحدهای صنعتی، در دستورکار منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اراده‌ی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاران بیان داشت: سعی می‌کنیم شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران تامین کنیم که متاسفانه در حال حاضر شرایط ثبات اقتصادی با قوانین خلق‌الساعه همخوانی ندارد و مشکل‌آفرین شده است.

گروسی لجستیک و ترانزیت را مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک اکو در کنار تصویب طرح جامع و چندین مگا پروژه در منطقه را در دستور کار قرارداده ایم که به امید خدا شاهد شکوفایی و توسعه واقعی منطقه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها