Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه برخی بر این باورند که طرح‌هایی نظیر طرح صیانت و طرح استفاده از اشیاء باستانی با حمایت جبهه پایداری در مجلس مطرح می‌شود، گفت: اینکه طرح‌هایی نظیر طرح صیانت و استفاده بهینه از آثار باستانی با حمایت جبهه پایداری مطرح می‌شوند، صد در صد غلط و دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت‌ها ناشی از یک جریانی در داخل مجلس است که بیشتر از هیات رئیسه نشأت می‌گیرد.

او افزود: واقعیت امر این است که کمیسیون مربوط به بررسی طرح صیانت از همه کمیسیون‌ها تشکیل شده و مهم‌تر از همه اینکه، مجلس یک فضای قانونی است، مگر می‌توانیم بگوییم در فضای حقیقی قانون می‌خواهیم و در فضای مجازی قانون نمی‌خواهیم، لذا این موارد اصلا ربطی به جبهه پایداری و غیره ندارد چرا که در طرحی نظیر «طرح صیانت» شورای فضای مجازی، دولت و قوه قضائیه در آن دخالت دارند.

بیشتر بخوانید:

«سنگ بزرگ» مجلس برای «شفافیت» نشانه «زدن» است یا «نزدن»؟

خیز بلند پایداری ها برای فتح ریاست مجلس | قالیباف به «جعل متن نامه میثاق با رهبری نمایندگان ، به نفع خود» متهم شد

نوباوه با اشاره به علت این قبیل فرافکنی‌ها در مجلس علیه جبهه پایداری خاطرنشان کرد: در حقیقت گفتن مواردی نظیر اینکه جبهه پایداری حامی طرح صیانت است، فرافکنی محسوب می‌شود.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری در پایان یادآور شد: برخی گمان می‌کنند گفتن این قبیل حرف‌ها یک سرمایه اجتماعی برای بعضی از افراد در هیات رئیسه است و از طرفی می‌خواهند سرمایه اجتماعی از بین نرود و در زمان آنها چنین قانونی تصویب نشود تنها مسئله هم، این است که صد در صد اقدام رئیس مجلس در نگهداشتن و ایجاد بن‌ بست در تصویب طرح صیانت مسئله غیرقانونی و سلیقه‌ای است.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1633280

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی محمد باقر قالیباف بیژن نوباوه جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی جبهه پایداری طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع)

- گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

- گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری

- گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن

- گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولتی ۱

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

- بررسی تقاضای دو فوریت درباره طرح اجماع برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع