Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@15:22:11 GMT

سيدي مديرعامل شرکت فرودگاهها شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۹۱۲

خبرگزاری آریا-وزیر راه و شهرسازی در حکمی حمیدرضا سیدی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه هاو ناوبری هوایی ایران، رستم قاسمی در این حکم بر اقدام در جهت تحقق گام دوم انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهبردهای دولت خدمتگزار با بهره گیری از حداکثر توان علمی و حرفه ای موجود در کشور با همکاری سایر بخش های تخصصی مربوطه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم همچنین تحقق اهداف و چشم اندارهای مقرر و اهتمام ویژه به مبانی کلیدی از جمله بروز رسانی تجهیزات و فناوری های ارتباطی، ناوبری و نظارتی با پیگیری مجدانه و همکاری تنگاتنگی با مراکز علمی و دانش بنیان، توسعه مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص به عنوان بزرگترین و ارزنده ترین سرمایه شرکت، ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مسافرین و رعایت حقوق شهروندی در سطح فرودگاههای کشور، ایجاد منابع جدید درآمد پایدار و ارتقاء رقابت پذیری و سهم شرکت در بازار ناوبری منطقه ای از طریق افزایش ترافیک هوایی و نوآوری در خدمات، برقراری تعامل موثر با سازمان هواپیمایی کشوری و بخش های نظامی جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء ایمنی و امنیت فضای کشور، بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی داخلی و بین الملی در حوزه های فرودگاهی و هوانوردی، اصلاح ساختار سازمانی و راه اندازی حلقه های اندیشه ورز به منظور ارتقاء بهره وری فرودگاهها، ترغیب و تشویق بخش خصوصی و غیر دولتی در توسعه فرودگاه ها از طریق تسهیل سرمایه گذاری و ارائه مشوق ها و امتیازات قانونی، و همچنین تلاش برای ارتقای سطح دانش، مهارت، بهره وری و نوآوری منابع انسانی متخصص اعم از کارشناسان و مدیران فرودگاه ها از طریق آموزش و انتقال تجارب با ایجاد ارتباط مستمر و موثر با دانشگاهها و سایر مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان تاکید شده است.
گفتنی است سیدی پیش از این به عنوان سرپرست، جایگزین سیاوش امیرمکری در شرکت فرودگاهها شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت فرودگاه فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی

مدیرعامل شرکت زامیاد در نخستین نشست شورای معاونین و مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: تحقق شعار "جهش تولید" باید در اولویت برنامه‌های زامیاد در بخش‌های مختلف قرار گیرد و از همه ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده شود.

مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن تبریک سال نو با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ بیان داشت: نباید نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب را تنها به عنوان یک شعار نگاه کنیم بلکه باید آن را به عنوان یک فرمان در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهیم.

او افزود: از مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت زامیاد می‌خواهم با آسیب شناسی دقیق و رفع موانع تولید برای تحقق شعار سال بکوشند و از دیدگاه‌های مردم و سهامداران برای رونق اقتصادی این شرکت بهره بگیرند.

آقایی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای صحیح استاندارد‌های ۸۵ گانه بر روی محصولات تولیدی یکی از مهترین محور‌های اقدامات صنعت خودروسازی در سال جاری است، خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد نیز همگام با گروه خودروسازی سایپا، برنامه ریزی لازم را برای اجرای استاندارد‌های ایمنی و عملکردی خودرو‌های تولیدی انجام خواهد داد، البته زمانبندی اجرایی این موضوع، نیازمند همراهی سازمان‌های ذیربط است.

مدیرعامل شرکت زامیاد، توسعه و بهبود سبد محصولات را فرصتی برای تغییر نگاه مشتریان و جامعه به این شرکت دانست و افزود: در دنیای کنونی باید فضای فروش را از طریق ذائقه‌سنجی مشتریان و ارتقاء مشخصات فنی محصولات تولیدی اجرایی کرد که این موضوع در نهایت، افزایش رضایت مشتریان و ذی‌نفعان را به دنبال خواهد داشت.

آقایی همچنین در پایان با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در شرکت زامیاد تصریح کرد: معتقدیم سرمایه‌انسانی اصلی‌ترین و مهمترین دارایی شرکت زامیاد است و سرلوحه تمام تصمیم‌گیری‌ها باید عدالت و توجه به حق و حقوق کارکنان زحمتکش و پرتلاش این مجموعه باشد.

او افزود: نگرش ما به حوزه منابع انسانی تک بعدی نیست و در این دوره ضمن توجه به ارتقاء رفاه و معیشت پرسنل، باید با تجهیز ادوات خطوط تولید و استفاده از ابزار‌های کارآمد حفاظتی، محیط کاری ایمن و فارغ از آسیب‌های ناشی از کار را نیز برای همکاران خود فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی هشترود از طریق سامانه هوشمند
  • مهرآباد و مشهد، پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه‌های کشور
  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید