Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس در نخستین هفته خردادماه سال جاری طی دو روز متوالی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران و رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد مقدس، احسان متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و معاونین و رؤسای سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری های کلانشهر کشور به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس طی دو روز متوالی در روزهای دوم و سوم خرداد ماه سال جاری با هدف بررسی برنامه های کمیسیون در سال1401و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر, خاطره استاد رضایی، رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم در نشست خبری کمیسیون بنیاد بانوان کارآفرینی گام دوم گفت: به نمایندگی از حوزه بانوان و جوان سعی کردیم یکسری از بانوان تأثیرگذار از حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های کشاورزی, حقوقی, صنایع دستی به ویژه صنعت فرش دستباف, مشاغل خانگی, حوزه‌های دانشگاهی, حوزه مادر و کودک و حوزه روانشناسی و جامعه شناسی را با هم تجمیع و با معرفی ظرفیت‌ها, اهداف و عملکرد بنیاد تبیین شود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد پروژه‌های سال ۱۴۰۳ را با پیش درآمد امسال تا پایان ماه اسفند رقم بزنیم و از فروردین سال ۱۴۰۳ در حوزه زنان به طور تخصصی وارد شویم.

استاد رضایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها موجود، تمام تلاش مجموعه این است ظرفیت‌ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی و کارشناسان در بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد مبحث توسعه محلات شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زن در جامعه اشاره کرد و افزود: امید واقع‌بینانه مساله بسیار مهمی است در حقیقت ما مادران حذف امید و فردای فرزندان را نداریم و این در حالی است که پرورش و رشد من مادر برای سازندگی مدیران جامعه مهم و امری حیاتی است.

این بانوی کارآفرین تاکید کرد: در این کمیسیون فضای روحیه احترام به ملیت گرایی بر پایه انسانیت مورد توجه است.

کد خبر 6081145

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود