Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@11:51:09 GMT

گاردین: سامان قدوس به بازی آخر هم نمی‌ رسد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۰۹۹۸

سامان قدوس احتمالا مقابل لیدزیونایتد هم غایب است

سامان قدوس ستاره کشورمان به گفته گاردین در بازی انتهای فصل برنتفورد نیز حضور نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری، فرداشب در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، برنتفورد به مصاف لیدزیونایتد خواهد رفت.

قدوس با اینکه 17 بازی برای برنتفورد در این فصل انجام داده ولی بیشتر اوقات یک نیمکت نشین در تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره کشورمان 4 هفته  پیش مقابل تاتنهام در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایشی درخشان داشت. پس از این بازی مصدوم شد و از لیست بازیکنان برنتفورد خط خورد.

گاردین در گزارش اخر خود در خصوص بازی برنتفورد و لیدز نوشت که سامان قدوس همچنان مصدوم است و در بازی آخر فصل برنتفورد نیز حضور ندارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از ۲۶۶ حادثه ترافیکی در هفته گذشته خبر داد و گفت:۵۱ نفر جان خود را از دست دادند

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته اظهار کرد: ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که ۱۵۹۴ نفر مصدوم و ۱۳۳۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین ۲۰۹ نفر خدمات درمانی در محل دریافت و ۵۱ فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان خراسان رضوی با ۳۷ و ۲۱۸ مصدوم و شش فوتی و استان سیستان و بلوچستان با ۱۸ حادثه، ۱۰۸ مصدوم و یک فوتی استان فارس با ۱۷ حادثه ،۱۰۱ مصدوم و چهار فوتی است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۲۱۸ نفر، فارس با ۱۰۸ نفر و سیستان وبلوچستان و مازندران با ۱۰۱ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های کرمان با ۹ نفر، خراسان رضوی با شش نفر و خراسان جنوبی با پنج نفر است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته هفت مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۴۲ نفر و فوت سه نفر شده که معادل ۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است، همچنین ۱۶ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی _ کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۱ و فوت ۱۱ نفر شده که معادل ۶ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۳ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۷۹ نفر و فوت سه نفر شده که معادل ۵ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور اضافه کرد: طی هفته گذشته ۲۴ حادثه ترافیکی مرتبط باموتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۱۲۴ نفر و فوت هفت نفر شده است که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 744178

دیگر خبرها

  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)