Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاشوری از احتمال اعلام قیمت نهایی نفت خام به شرکت‌های پالایشی در روز جاری خبر داد و گفت: هر سال با مشکل عدم ارائه به موقع قیمت نفت خام و فرآورده‌های نفتی از سوی پالایش و پخش مواجه اند.

به گزارش مهر، دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با اشاره به در پیش بودن مجامع عادی سالانه سهامداران شرکت‌های پالایشی، اظهار کرد: انتظار می‌رود وزارت نفت هر چه زودتر قیمت نهایی نفت خام را در راستای سهولت کار شرکت‌های پالایشی در زمینه بررسی صورت‌های مالی خود و نیز انتشار آنها در سایت کدال اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر عاشوری با بیان اینکه شرکت‌های پالایشی هر سال با مشکل عدم ارائه به موقع قیمت نفت خام و فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مواجه هستند، گفت: انتظار می‌رود با توجه به چالش‌های ایجاد شده، هر چه زودتر قیمت نفت خام برای انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های پالایشی اعلام شود که در این صورت می‌توان شاهد نتیجه مثبت این اقدام در انتشار صورت‌های مالی باشیم.

وی در گفتگو با سنا افزود: هفته گذشته جلسه‌ای را برای تعیین تکلیف این چالش برگزار کردیم و وعده‌هایی برای ارائه قیمت نفت خام ظرف ۴۸ ساعت آینده داده شد؛ این در حالیست که تاکنون این اقدام انجام نشده و باعث ایجاد مشکل برای شرکت‌های پالایشی شده است.

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت گفت: ما اکنون در انتظار ارائه قیمت نهایی نفت خام از سوی مسؤولان هستیم، شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی جزو شرکت‌های سودده هستند و در واقع اعتبار کشور و نیز سازمان بورس تلقی می‌شوند.

به گفته عاشوری با توجه به چنین وضعیتی دولت نباید نسبت به این مساله بی توجه باشد و سبب آسیب به فعالیت شرکت‌های پالایشی و نیز ایجاد روند در منفی در سهام این شرکت‌ها شود.

این مقام مسئول از احتمال اعلام قیمت نهایی نفت خام به شرکت‌های پالایشی در روز جاری خبر داد و گفت: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و نیز جنگ اقتصادی می‌توان اعلام کرد که اکنون شرکت‌های پالایشی در موقعیت بدی قرار ندارند.

به گفته وی، با توجه چنین وضعیتی کسب بازدهی ۱۰ درصدی توسط شرکت‌های پالایشی معقول است اما اقتصادی نیستند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: نفت ، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ، ناصر عاشوری ، بورس ، پالایشی یکم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نفت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی بورس پالایشی یکم شرکت های پالایشی قیمت نهایی نفت خام فرآورده های نفتی قیمت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین نهایی