Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اتفاقات و تخلفات تماشاگران تیم تراکتور در دیدارهای اخیر، برای این تیم قرار دستور موقت صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به سوءرفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار در بازی هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر مقابل تیم فجر سپاسی که در تاریخ 3 خردادماه سال جاری قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده 100 مقررات انضباطی قرار دستور موقت مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقه مذکور صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار صادره لازم‌الاجرا بوده و ظرف مهلت دو زور بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدیدنظرخواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

واکنش داور تراکتور - پرسپولیس به اتفاقات بازییک فیلم؛ مدرک اصلی تراکتور علیه پرسپولیس برای ارائه به کمیته انضباطی!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تراکتور تبریز فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تراکتور تبریز دستور موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته استیناف آرای خود را درباره سه پرونده صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت آقای برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به دویست میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر گردیده است در خصوص بخش اول اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود، در خصوص بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه بانوان نماینده البرز نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام خانم فاطمه متولی طاهر در جریان بازی دو تیم باشگاه بانوان نماینده البرز با شهرداری سیرجان صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره صرفنظر از اینکه مطابق ماده ۲۵ و بند ۱ ماده ۲۶ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، صلاحیت اظهار نظر و رسیدگی به اختلاف راجع به قرارداد با کمیته وضعیت بازیکنان است از آنجائیکه طبق تغییرات انجام شده و انتقال تیم نماینده البرز به تیم پیکان و انعقاد قرارداد یکساله بازیکن با تیم پیکان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و انقضای مدت قرارداد، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری