Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزاد عبداللهی» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص قهرمانی تیمش در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: لیگ برتر امسال جذاب‌تر از حد تصور بود و فکر می‌کنم همین جذابیت، یک اتفاق مثبت است.

وی افزود: اولین حضور تیم ما در لیگ برتر بود و تیم را در فاصله ۱۰ روز تا مسابقات جمع کردیم. باشگاه اعلام کرد می‌خواهد تیم‌داری کند و ما بازیکنان استان خودمان را جذب کردیم و بازیکنان آزاد شهرداری ورامین را هم به خدمت گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از «پیام خانلرخانی» هم خواستیم هدایت تیم را برعهده بگیرد که خدا رو شکر در نهایت به قهرمانی رسدیم.

عبداللهی ادامه داد: شاکله تیم را تکواندوکاران اهل میانه، چند بازیکن مازندرانی و یکی دو بازیکن از تهران تشکیل دادند. همه از جان مایه گذاشتد و در رقابتی تنگاتنگ با تیم جوان و خوب کَن به قهرمانی رسیدیم.  

وی در خصوص گلایه‌های سرپرست تیم مس کرمان که عنوان کرد باشگاه مس سونگون بازیکنان اهل میانه این تیم را با فشار از طروق مختلف از دست تیمش درآورد، اظهار کرد: روز اول به مدیرعامل شرکت مس ایران اعلام کردیم بازیکنان بومی خودمان را به خدمت بگیریم و این جذب با دستور مدیرعامل مس صورت گرفت. به زور کاری انجام ندادیم و قرارداد بازیکنان مس کرمان در فدراسیون ثبت نشده بود وگرنه نمی‌توانستیم آنان را به خدمت بگیریم.

مربی مس سونگون افزود: «سلمان خواجه‌حسنی» سرپرست تیم مس کرمان از دوستان من است و خودم نیز برای این تیم بازی کرده‌ام. دوستان بی‌انصافی نکنند. البته شاید من هم جای او بودم همین حرف‌ها را مطرح می‌کردم. ما دو باشگاه زیرمجموعه شرکت ملی مس هستیم و نباید این حرف‌ها بزرگ جلوه داده شود.

عبداللهی گفت: کلا حدود ۱۲ بازیکن داشتیم و باید برای فصل آینده تکواندوکاران جدیدی جذب کرده تا برای دفاع از عنوان قهرمانی و موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا، قدرتمندتر شویم. کار ما سخت شد و اکنون توقعات از تیم مس سونگون ورزقان بالا رفته است.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو مس سونگون فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو مس سونگون فدراسیون تکواندو لیگ برتر تکواندو مس سونگون فدراسیون تکواندو مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آرین سلیمی تکواندو کار وزن ۸۷+ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.
بیست و ششمین دوره مسابقه‌های تکواندو قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد