Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:30:20 GMT

فتح خرمشهر درس‌ امیدواری به مردم می دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۴۰۳

فتح خرمشهر درس‌ امیدواری به مردم می دهد

فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه نباید از کنار رویداد‌های مهمی مثل فتح خرمشهر به سادگی بگذریم، گفت : با یادآوری رخداد‌های این عملیات مهم و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس می‌توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آوریم.

به گفته فرماندار کرمانشاه فتح خرمشهر درس‌های عبرت آموز زیادی برای ما به همراه دارد، رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر در حالی که شاهد توطئه‌های دشمنان در مرز‌های غرب و شمال غرب کشور بودند، با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کرده و با تکیه بر ایمان الهی و وحدت بین نیرو‌ها در کنار پیروی از اوامر امام (ره) توانستند به پیروزی دست پیدا کرده و خرمشهر را آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید خانواده‌های شهدای عملیات فتح خرمشهر در استان را فراموش کنیم، دیدار با این خانواده‌ها می‌تواند در تکریم مقام شهادت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیرگذار باشد.

باید از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخداد‌های عملیات‌های مهمی مثل عملیات بیت المقدس استفاده کنیم.

برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در پادگان سروران کرمانشاه از سوی ارتش انجام شده، از همه ادارات و ارگان‌های شهرستان کرمانشاه درخواست می شود تا برای برگزاری ویژه برنامه‌های مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.

باید یاد و خاطره امام (ره) را زنده نگه داریم.

امام (ره) یک چهره معنوی الهی بود که تمام هم و غم ایشان رسیدگی به مشکلات پابرهنگان بود، نیاز داریم ویژگی‌های مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد شهامت، شجاعت و... به نسل جوان و آیندگان بشناسانیم.

باید در دهه کرامت رنگ و بوی شهر را امام رضایی کنیم.

از ادارات و نهاد‌ها می‌خواهیم تا برای ارائه خدمات مختلف در ایام سالروز فتح خرمشهر، دهه کرامت و سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) برنامه‌ریزی کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه فتح خرمشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد