Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: قهرمانی استقلال سه ضلع مهم داشت. مدیریت کارآمد و در راس آن مصطفی آجورلو، کادرفنی قوی با تفکر فرهاد مجیدی و بازیکنان، مثلث موفقیت قهرمانی استقلال در این فصل را تشکیل دادند. کسب چهارمین قهرمانی در لیگ بدون هماهنگی این سه ضلع امکان پذیر نبود و این برای یک مجموعه ورزشی بسیار مهم و حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال سال‌ها از حاشیه و نوسان مدیریتی رنج می‌برد اما امسال شرایط خوبی داشت. شرایطی که موجب شد تا شاهد یکی از بهترین عملکردهای این تیم در لیگ برتر باشیم. 

وی ادامه داد: در راس مدیریت این تیم شخصیتی به نام مصطفی آجورلو حضور داشت که از تجربه خود در راه موفقیت استقلال استفاده کرد. وی تعامل خوبی را با مجموعه تیم و باشگاه داشت و توانست درآمدزایی لازم را نیز انجام دهد. استقلال در لیگ بیست و یکم به نسبت سال‌های گذشته مشکلات کمتری را تجربه کرد. وی همچنین خود را از حاشیه دور نگه داشت و به دنبال کار رسانه‌ای یا مصاحبه نبود. 

پیشکسوت استقلال در زمینه نقش کادر فنی، گفت: مهمترین مساله استقلال در سال‌های گذشته گرفتار شدن در حاشیه بود که مجیدی با درایت خود از آن گذر کرد. او اسیر بیانیه‌نویسان نشد و تمرکز را بر روی موفقیت تیم گذاشت. این تیم نیز توسط مجیدی بسته شد تا در نهایت به قهرمانی برسد. تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها بود که عملکرد آنان برای قهرمانی استقلال بی‌نظیر بود. بسیاری منتظر لغزش تیم بودند اما استقلال همچنان بودن باخت به دنبال یک رکورد جاودانه است. 

بازیکن سال‌های دور تیم فوتبال استقلال در زمینه نقش بازیکنان این تیم، گفت: استقلال ساختار دفاعی بسیار خوبی داشت که این ساختار را قائم به شخص می‌دانستند اما اینگونه نبود. با رفتن ۲ بازیکن اصلی خط دفاعی، استقلال همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی را دارد و به دنبال رکوردی عالی در لیگ است. این تیم همچنین در خطوط دیگر عملکرد چشمگیری داشته و اکنون نیز بهترین تفاضل گل را در میان تمام تیم‌های لیگ برتری دارد. 

ورمزیار درباره ادامه فعالیت مجیدی در استقلال، گفت: استقلال بعد از سال‌ها توانست به سلطه رقیب بر لیگ برتر پایان دهد و این نشان از کار بزرگ مجیدی دارد. او مربی آینده‌داری است. البته مربیگری در استقلال خود یک افتخار بزرگ برای هر فردی به‌شمار می رود.

برچسب‌ها مصطفی آجورلو صادق ورمزیار ورزشگاه آزادی اختصاصی ایرنا فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصطفی آجورلو صادق ورمزیار ورزشگاه آزادی مصطفی آجورلو صادق ورمزیار ورزشگاه آزادی اختصاصی ایرنا فرهاد مجیدی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال ۳ - شمس‌آذر ۲

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱ و ۵۱ - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال/ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر.

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی در دقیقه ۲۱

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با ۳ گلی که امروز زد ۳۴ گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، اما بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰ - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰ - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵ - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱ - سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱ - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱ - مجتبی فخریان).

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال