Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد استقلال در بازی هایی که تماشاگران این تیم در استادیوم حضور دارند با استرس در زمین حاضر می شود

از مجموع بازی هایی که در این فصل هواداران در استادیوم حضور داشته اند، استقلال فقط در یک بازی موفق به پیروزی شده است.

به گزارش طرفداری، استقلال اگرچه با اقتدار موفق شده در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کند اما این تیم یک آمار عجیب از خود به جای گذاشته و آبی ها در مجموع بازی هایی که برابر تماشاگرانش برگزار کرده، فقط در بازی با پدیده قعر جدولی موفق به پیروزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که استقلال بازی های خانگی خود در سال 1401  را با حضور هواداران برگزار کرده است و آبی ها در این مدت نتایج خوبی کسب نکرده اند.

در این بین البته به نظر می رسد با هماهنگ شدن بازیکنان جوان استقلال با جو استادیوم آبی ها می توانند از فصل آینده شرایط بهتری از این نظر پیدا کنند. استقلال آخرین بار هم برابر آلومینیوم اراک موفق نشد پیروز شود و به نتیجه 0 بر 0 رسید.

 

بیشتر بخوانید:

استقلال، نقل و انتقالات را شروع کرد

واقعیت مهم درباره مهاجم استقلال؛ آرمان رمضانی بازیکن تعویضی است نه فیکس!

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل