Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@19:19:58 GMT

دستگیری سارقان لوله‌های نفت در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۲۱۷

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان خوزستان از دستگیری سارقان لوله‌های نفت در این شهرستان خبر داد.   به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان علیرضا قاسمی‌نژاد افزود: با پیگیری به‌ موقع ماموران و صدور دستور قضایی، ۲ سارق لوله‌های نفت در بهبهان بازداشت و روانه زندان شدند.   وی گفت: با گزارش رسیده از منابع و مخبران مبنی براینکه افرادی با چند دستگاه خودرو اقدام به سرقت لوله‌های نفتی مربوط به شرکت نفت واقع در مسیر چاه ۱۵ به چاه ۹۷ پازنان کرده و در حال برگشت به شهرستان بهبهان هستند، دستور قضایی برای بررسی صحت و سقم موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قاسمی‌نژاد ادامه داد: با اعزام ماموران به محل، یکی از خودروهای متهمان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن، تعداد ۱۲ شاخه لوله نفتی ۱۲۰ سانتیمتری، یکدستگاه برنال(هوابر) و یک کپسول گاز اکسیژن بزرگ کشف و ضبط و راننده خودرو نیز بازداشت شد.   وی بیان کرد: با ادامه تحقیقات، متهم دیگر نیز شناسایی و بازداشت شد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری با خشاب مربوطه، و خودروی سواری مورد استفاده در این سرقت، کشف و ضبط شد.   قاسمی‌نژاد با هشدار به سارقان به‌ ویژه متجاوزان به اموال عمومی، گفت: تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.   شرکت مناطق نفتخیز جنوب با پنج شرکت تابعه نفتی به همراه شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان که ستاد مرکزی آن در خرمشهر است روزانه حدود سه میلیون بشکه نفت و بیش از ۱۰۰میلیون متر مکعب گاز تولید می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لوله های نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • (ویدیو) لحظات هیجان انگیز دستگیری سارقان بزرگراه صدر
  • (ویدیو) لحظه دستگیری سارقان بزرگراه صدر
  • لحظه دستگیری سارقان بزرگراه صدر + فیلم
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • فیلم| رویت پهپاد شاهد ۱۳۶ در آسمان بهبهان خوزستان