Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:22:27 GMT

۲۰ شهید در اردوگاه فلسطینی «جنین» از ابتدای سال جاری میلادی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۲۳۶

۲۰ شهید در اردوگاه فلسطینی «جنین» از ابتدای سال جاری میلادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صبح امروز امجد الفاید شهروند ۲۰ ساله فلسطینی در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید که بعد از شهادت وی شمار شهدای این اردوگاه از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۲) به بیست نفر رسید.

اردوگاه جنین به یکی از مراکز اصلی درگیری‌های نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست در حملات خود عموماً شهروندان فلسطینی و خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند که تازه‌ترین جنایت آنها علیه شهید شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره بود که با واکنش گسترده جهانی علیه این جنایت مواجه شد.

شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با حملات نظامیان و یورش‌های بی وقفه شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، گاهی به عملیات استشهادی مبادرت می‌ورزند.

مقامات رژیم صیهونیستی همچنین اخیراً تهدید کرده‌اند که رهبران مقاومت فلسطین را ترور خواهند کرد، موضوعی که مقامات فلسطین و رسانه‌های مقاومت آن را ادعاهای رسانه‌ای و تبلیغاتی ارزیابی کرده‌اند.

پیشتر محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرده است که بازدارندگی ایجاد شده توسط نیروهای مقاومت مانع از هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و ترور رهبران فلسطینی می‌شود.

کد خبر 5495637

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوگاه جنین مقاومت فلسطین شهادت رژیم صهیونیستی روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا ناتو رژیم صهیونیستی فلسطین فنلاند جو بایدن لبنان عراق مسکو سوئد جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، اشرف القدره گفت: ۱۱ هزار نفر از فلسطینیان همچنان در زیر آوار‌های غزه هستند. میانگین روزانه شهدای غزه بر اثر تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه به ۱۷۲ شهید از جمله ۷۰ کودک می‌رسد.

وزارت بهداشت فلسطین پیش‌تر اعلام کرده بود: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب
  • انفجار بمب هنگام تلاش یک صهیونیست برای برداشتن پرچم فلسطین
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • تکذیب فشارها بر رهبران حماس برای ترک قطر