Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:17:40 GMT

کشف ۲۲ میلیارد نهاده‌های دامی در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۳۴۵

کشف ۲۲ میلیارد نهاده‌های دامی در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در یک انبار خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی گزارش‌های مردمی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از احتکار انواع نهاده‌های دامی در انباری واقع در حاشیه شهر کرمان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: ماموران با هماهنگی قضائی و باهمکاری کارشناسان جهاد کشاورزی از انبار مورد نظر بازدید، و در مجموع ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی بدون مجوز که به منظور احتکار در این مکان نگهداری می‌شد، را کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یک متهم در این عملیات دستگیر شد و کارشناسان ارزش این کالای احتکاری را بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد کردند، که قطعا نگهداری غیرمجاز و فروش آن‌ها در مواقع نیاز کشاورزان و دامداران هزینه‌های بیشتری را بر این قشر جامعه تحمیل خواهد کرد.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در نرماشیر

جانشین انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد علیرضا علی آبادی گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به تیراندازی و چاقو کشی و ایجاد خسارت در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان این نزاع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او می‌گوید:در این رابطه کمتر از ۲۴ ساعت ۳ نفر از افرادی که سرکرده و عامل این درگیری بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

جانشین انتظامی نرماشیر گفت: تعدادی سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری از این متهمان کشف شد و برابر پرونده‌های تشکیل شده در واحد‌های انتظامی این شهرستان، نزاع و درگیری یکی از جرائم پر تعداد در سطح شهرستان است که می‌تواند عواقب شوم و غیر قابل جبرانی برای افراد درگیر و یا دیگر شهروندان به وجود آورد از اینرو از همگان به ویژه از قشر جوان می‌خواهیم هیچگاه برای حل اختلاف و مسائل به خشونت متوسل نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان کرمان نهاده های دامی نزاع و درگیری پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمار معاینات انجام شده نزاع، سال گذشته در استان را ۱۹ هزار و ۲۵۷ نفر (۱۲ هزار ۵۵۲ نفر مرد و ما بقی زن) اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

علی عباسی افزود: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با عدد ۳ هزار ۱۳۱، بابل با عدد ۲ هزار ۲۹۱ و نوشهر، چالوس با عدد هزار ۹۵۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان سوادکوه با عدد ۳۷۱ نفر ثبت شده است.

او گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با ۲ هزار ۴، مرداد با هزار و ۸۳۴ و تیر با هزار و ۷۲۷ به ترتیب بیشترین و بهمن ماه با هزار و ۳۱۷ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: میتوان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران