Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@12:22:21 GMT

عملیات نجات از مثلث برمودای قعر جدول!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۳۷۸۰

عملیات نجات از مثلث برمودای قعر جدول!

از بین تیم های نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی و شهرخودرو دو تیم به لیگ یک سقوط می کنند...

در حالی که دو هفته به پایان رقابت های لیگ بیست و یکم باقی مانده است همچنان رقابت سقوط در ته جدول بین سه تیم شهرخودرو، فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان برقرار است.

به گزارش طرفداری، تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شهرخودرو با 16 امتیاز، فجرسپاسی با 17 امتیاز و نفت مسجدسلیمان با 20 امتیاز مثلث برمودای ته جدول را تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو؛ نیاز به معجزه!

شهرخودرو به نوعی در بازی های باقی مانده، دیدار های سخت تری نسبت به رقبا دارد و و در چنین شرایطی 4 امتیاز هم از نفت مسجدسلیمان کمتر دارد و به همین دلیل این تیم در دو بازی مانده باید مقابل پرسپولیس و فولاد حتما باید امتیاز کسب کند البته این تیم حتی اگر بتواند در این دو بازی دشوار 4 امتیاز کسب کند، در صورتی که نفت مسجدسلیمان تنها دو تساوی در بازی های باقی مانده به دست بیاورد باز هم نفتی ها بالاتر از شهرخودرو می ایستند و به نوعی شهرخودرو در چنین شرایطی نیاز به اتفاقات عجیب و غریب برای بقا دارد و سقوط این تیم تا حد زیادی قطعی است.

فجرسپاسی؛ تک هفته طلایی!

فجر در بازی های آینده باید به مصاف تراکتور و پرسپولیس برود و این در حالی است که 3 امتیاز از نفت مسجدسلیمان عقب تر است. با توجه به این که شاگردان سرآسیایی در هفته پایانی باید به مصاف پرسپولیس بروند و بعید است در این بازی به پیروزی برسند، بازی تراکتور برای این تیم بسیار حیاتی است و پیروزی در این بازی می تواند این تیم را حداقل برای هفته پایانی امیدوار نگه دارد در غیر اینصورت شکست در این بازی به نوعی حکم سقوط آن ها به لیگ یک را امضا می کند.

فجر هم مثل رقیبانش در این فصل سیاست تغییر سرمربی را پیش روی خودش قرار داد و هم اکنون سرآسیایی روی نیمکت تیم نشسته است نفت مسجدسلیمان؛ عملیات های پی در پی بقا!

مسجدسلیمانی ها برای چندمین فصل پیاپی به دنبال بقا در هفته های پایانی هستند و به نظر می رسد آن ها در این فصل هم با موفقیت این عملیات را به پایان برسانند. مسجدسلیمان مقابل رقبایش در عملیات بقا در دو بازی باقی مانده یک بازی بسیار درشوار دارد و در هفته پایانی باید به مصاف استقلال شکست ناپذیر برود اما این تیم در هفته ماقبل پایانی میزبان نفت آبادان است و با به دست آوردن سه امتیاز در این بازی بقای خود را تا حد زیادی قطعی می کند چرا که از لحاظ جدولی بازی های آسان تری نسبت به سایر رقبا دارد.

رضا مهاجری با حضور روی نیمکت نفت مسجدسلیمان ثبات خوبی را روی این تیم حاکم کرده است...

 

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توپ از دست مسعود نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"، نسعود شجاعی در پایان فصل گذشته و در حالی که کاپیتان هوادار بود بدون سر و صدا از دنیای بازیگری کنار رفت تا عصر جدیدی را در دوران فوتبالی خود تجربه کند‌.

شجاعی در هفته چهاردهم لیگ برتر جانشین محمود فکری شد تا دور بودنش از لیگ برتر ایران خیلی طول نکشد. او پس از چندین هفته سکونشینی با صادر شدن کارت مربیگری‌اش با تیپ کاملا رسمی کنار خط حاضر شد.

او در بازی آخری که هوادار را هدایت کرد مقابل استقلال نمایشی تحسین برانگیز داشت و بازیکنان تیمش را با خودباوری خوبی به میدان فرستاده بود و شاید اگر غافلگیری ثانیه‌های ابتدایی نبود، شرایط برای بنفش‌ها متفاوت می‌شد.

مسعود شجاعی با تیپ خاص خود جنب و جوش زیادی داشت و در یک صحنه برای گرفتن توپ و به جریان انداختن سریع بازی تا نزدیک زمین خم شد. او در تیم هوادار محبوبیت زیادی میان بازیکنان دارد و سال جدید و هفته‌های حساس پایانی برای او چالش جذاب و البته پراسترسی را همراه خواهد آورد.

شجاعی در هشت بازی گذشته تنها دو باخت را مقابل تراکتور و استقلال تجربه کرده و در سال جدید نیز بازی‌های سختی پیش رو دارد. هوادار روز پانزدهم فروردین ماه برای برگزاری بازی معوقه خود با آلومینیوم به اراک می‌رود و پس از آن باید با فولاد، گل‌گهر و پیکان مسابقه بدهد. این تیم همچنین در مرحله یک هشتم جام حذفی میزبان مس سونگون خواهد بود و امیدوار به عود به جمع هشت تیم برتر این مسابقات است‌.

هوادار در حال حاضر با ۱۹ امتیاز از ۲۰ مسابقه در رده سیزدهم جدول قرار دارند و علی‌رغم نتایج و نمایش‌های بهتر با کادرفتی جدید همچنان کمی استرس سقوط را دارند اما پیروزی در بازی معوقه می‌تواند شرایط را برای‌شان بهتر کند. آنها در حال حاضر چهار امتیاز با نساجی رده پانزدهمی و شش امتیاز با صنعت نفت قعر جدولی فاصله دارند و پیروزی در بازی آلومینیوم حاشیه امنیت خوبی به آنها می‌دهد و می‌توانند به رده یازدهم برسند‌.

دیدار آلومینیوم پیش از این به دلیل بارش برف لغو شده بود و این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداری‌ها راهی اراک شده بودند و حالا دوباره باید به این شهر سفر کنند.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • حوادث هفته اول نوروز در کرج یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!