Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حبیب حی بر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به امار بیماران کرونایی بستری در اهواز، اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۷۸ هزار و ۹۶۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شدند.

وی افزود: در اپیدمی کرونا تعداد تخت به ظرفیت بیمارستانی اضافه نشد ولی تبدیل وضعیت تخت ها از شرایط عادی به کرونایی صورت گرفت و هر زمان لازم باشد، این تبدیل وضعیت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در پیک چهارم بیماری - از ابتدای مرداد ۱۴۰۰ تا ابتدای بهمن ماه همان سال- مبلغ ۶۷ میلیارد ۹۲۹ میلیون ریال برای خرید تجهیزات هزینه شد در حالی که در پیک پنجم بیماری با مدیریت بهتر شرایط -از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۰ تاکنون- مبلغ پنج میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۹ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شدند.

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در خوزستان

حی بر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوت کرونایی نداشتیم و میزان بستری ها نیز نسبت به روز قبل کاهشی بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم اکنون ۵۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده که از این تعداد ۲۹ مورد در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند.

حی بر افزود: در شبانه روز گذشته - از ساعت هشت صبح ۳۰ اردیبهشت تا هشت صبح ۳۱ اردیبهشت- ۱۲ بیمار جدید کرونایی در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان های خوزستان بستری شدند.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۶ شهرستان آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۲۶۵ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز

مهران معلم  اشاره به وضعیت آلودگی هوا و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا گفت: مهم‌ترین آلاینده‌های هوا ذرات با اندازه ۲.۵ میکرون هستند و وزارت بهداشت، سالانه میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا بر اساس این ذرات در کلانشهرها و شهرهای پرجمعیت کشور را محاسبه می‌کند و در اختیار مراکز ذی‌ربط قرار می‌دهد.

او  با بیان اینکه تاکنون آخرین آمار موجود از مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا مربوط به سال ۱۴۰۱ است و آمار ۱۴۰۲ هنوز در دست نیست، افزود: بر اساس آخرین آمار در سال ۱۴۰۱، در اهواز یک هزار و ۲۴۷ مورد مرگ منتسب به آلودگی هوا داشتیم، این در حالی است که در سال ۱۴۰۰، میزان مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز یک هزار و ۶۷ مورد بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا ناشی از چهار بیماری ایسکمی قلبی، سرطان ریه، انسداد ریوی یا سکته مغزی هستند.

آقای معلم  با اشاره به میزان بالای خسارت اقتصادی بیماری‌ها و مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا افزود: میزان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ در اهواز ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!