Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:27:31 GMT

صادرات بنزین 500 تومانی در دولت سابق

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۲۲۷

صادرات بنزین 500 تومانی در دولت سابق

با وجود اینکه طرح بحث ارزان فروشی بنزین از سمت کمیسیون انرژی و معاون وزیر نفت بازتاب زیادی به همراه داشت اما افکار عمومی این انتظار را دارد که مدارک این پرونده به مراجع قضایی فرستاده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، چندوقت گذشته شایعاتی مبنی بر صادرات بنزین به قیمت 500 تومان در فضای مجازی و شبکه های ضد انقلابی دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدا مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگویی با بیان اینکه در سال 99 برخی محموله‌های بنزین با نرخ 500 تومان در هر لیتر صادر شده است، افزود: درست است که قیمت نفت خام بالا پایین داشته و تحریم‌ها هم اثر گذار بوده است، اما اینکه قیمت فرآورده نفتی از قیمت نفت خام کمتر بشود معقول نیست.
پس از آن جلیل سالاری معاون وزیر نفت ضمن تأیید این موضوع با انتقاد از ممنوعیت ساخت مخازن ذخیره سازی فراورده‌های نفتی گفت: نتیجه این شد که در دولت قبل و دوران کرونا، بنزین به لیتری 500 تومان صادر شد و کمترین مزیت نصیب کشور شد.
اما این داستان به همین‌جا منتهی نشد و با علنی شدن این موضوع، واکنش های داخلی و خارجی زیادی را در بر داشت. برخی این اقدام را، حراج منافع ملی می‌دانستند چرا که در آبان98 با افزایش قیمت ناگهانی بنزین روبرو بودیم.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین دولت کمیسیون انرژی معاون وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با افزایش حدود ۲۱۶ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی نیز با افزایش حدود یک میلیون تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه اما افت کرده و با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی و به ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی اما تا این لحظه ثابت بوده و به ترتیب ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۳.۳۰۰.۰۰۰ ۶.۷۸۱.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۱.۰۳۰.۰۰۰ ۴.۴۸۶.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۴۰۰.۰۰۰ ۷.۱۵۲.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۳۶۷.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۵۰۶.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۶۷۳.۸۰۰
۲۴ عیار ۴.۸۹۸.۳۰۰
طلای دست دوم ۳.۶۲۴.۰۰۰
مثقال طلا ۱۵.۸۷۳.۰۰۰
انس طلا ۲۳۹۲ دلار و ۳۹ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۹۲ دلار و ۳۹ سنت است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • کاهش ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز