Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:30:06 GMT

فعالیت مدارس کاشان فردا صرفا به برگزاری امتحان محدود شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۵۹۱

فعالیت مدارس کاشان فردا صرفا به برگزاری امتحان محدود شد

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان با بیان اینکه پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های کاشان به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند گفت: فعالیت مدارس صرفا به برگزاری امتحان محدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی امشب در جلسه اضطراری کارگروه هوای پاک شهرستان کاشان با توجه به وضعیت موجود کاشان اظهار داشت: بنابر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست شهرستان کاشان پیش‌دبستانی‌ها و مهد کودک‌ها تعطیل و مدارس صرفا جهت برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزی فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: طبق تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک تعطیل کردن دستگاه‌ها و ادارات از دستورکار ستادهای شهرستان و استان خارج بوده و از اختیارات رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهوری است که بر همین اساس شرایط بحرانی شهرستان کاشان به استان اعلام شده است و در صورت هرگونه تصمیم به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در مورد حضور کارکنان در ادارات این شهرستان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند برای کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، خاص، دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، زنان باردار و در معرض خطر مرخصی  اضطراری اعمال کرده و همکاری کامل داشته باشد.

مدارس استان کرمانشاه در نوبت بعد از ظهر تعطیل شدبرخی مدارس استان کرمانشاه در نوبت صبح امروز تعطیل شدمدارس برخی شهرستان‌های کرمانشاه تعطیل شد

زارعی در مورد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط بحرانی آلودگی هوا تصریح کرد: از تمامی افراد جامعه به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای درخواست می‌شود حتی‌المقدور از منزل خارج نشوند و در صورت و خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و زنان باردار، کودکان و نوزادان سالمندان، بیماری تنفسی و قلبی به جز موارد درمانی به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود